
Customer Service Specialist (z językiem angielskim i niemieckim) - sektor spożywcze
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzaj zamówieniami klientów od momentu ich przyjęcia aż do dostawy. Obejmuje to: przetwarzanie zamówień (przesyłanie, potwierdzanie oraz fakturowanie), kontrolę stanów magazynowych, status dat przydatności do spożycia (BBD).
- Bądź głównym punktem kontaktowym dla klientów. Obsługuj zapytania, reklamacje i rozwiązuj ewentualne problemy.
- Pełnij rolę głównego kontaktu z operatorem logistycznym 3PL w zakresie codziennych działań i kontroli stanów magazynowych (informowanie o brakach i dostosowaniach stanów magazynowych).
- Koordynuj działania z (międzynarodowymi) zespołami sprzedaży i logistyki, aby zapewnić terminową i dokładną realizację zamówień.
- Prowadź dokładną dokumentację i raportowanie wszystkich działań.
- Monitoruj koszty i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), takie jak OTIF, kontrola BBD, PPD - w celu zapewnienia jakości produktów i optymalizacji efektywności zarządzania zapasami.
- Customer Service Specialist raportuje bezpośrednio do Supply Chain Managera (Hiszpania).
- Minimum 1-3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta, łańcucha dostaw, zarządzania zamówieniami lub logistyki (3PL).
- Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie logistyki lub obsługi klienta.
- Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego - warunek konieczny.
- Znajomość systemów ERP będzie dużym atutem.
- Umiejętność kontroli kosztów oraz zarządzania wskaźnikami KPI.
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym będzie dużą zaletą.
- Umiejętność samodzielnej, metodycznej i dobrze zorganizowanej pracy. Orientacja na rezultat.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne - zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Gotowość i chęć budowania pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami w środowisku międzynarodowym. Wysoka kultura współpracy zespołowej.
- Umiejętność pracy w dynamicznym, zespołowym środowisku pracy.