Customer Service Specialist (z językiem angielskim i niemieckim) - sektor spożywcze

Ceres Recruitment

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
StanowiskoZapewniaj najwyższy poziom obsługi klienta, wspieraj sprawną koordynację zamówień oraz terminowe dostawy.
  • Zarządzaj zamówieniami klientów od momentu ich przyjęcia aż do dostawy. Obejmuje to: przetwarzanie zamówień (przesyłanie, potwierdzanie oraz fakturowanie), kontrolę stanów magazynowych, status dat przydatności do spożycia (BBD).
  • Bądź głównym punktem kontaktowym dla klientów. Obsługuj zapytania, reklamacje i rozwiązuj ewentualne problemy.
  • Pełnij rolę głównego kontaktu z operatorem logistycznym 3PL w zakresie codziennych działań i kontroli stanów magazynowych (informowanie o brakach i dostosowaniach stanów magazynowych).
  • Koordynuj działania z (międzynarodowymi) zespołami sprzedaży i logistyki, aby zapewnić terminową i dokładną realizację zamówień.
  • Prowadź dokładną dokumentację i raportowanie wszystkich działań.
  • Monitoruj koszty i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), takie jak OTIF, kontrola BBD, PPD - w celu zapewnienia jakości produktów i optymalizacji efektywności zarządzania zapasami.
  • Customer Service Specialist raportuje bezpośrednio do Supply Chain Managera (Hiszpania).
ProfilSpecjalista ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami z językiem angielskim i niemieckimWymagania:
  • Minimum 1-3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta, łańcucha dostaw, zarządzania zamówieniami lub logistyki (3PL).
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie logistyki lub obsługi klienta.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego - warunek konieczny.
  • Znajomość systemów ERP będzie dużym atutem.
  • Umiejętność kontroli kosztów oraz zarządzania wskaźnikami KPI.
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym będzie dużą zaletą.
Kompetencje:
  • Umiejętność samodzielnej, metodycznej i dobrze zorganizowanej pracy. Orientacja na rezultat.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne - zarówno w mowie, jak i w piśmie.
  • Gotowość i chęć budowania pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami w środowisku międzynarodowym. Wysoka kultura współpracy zespołowej.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym, zespołowym środowisku pracy.
OfertaDołączysz do uznanego gracza w branży czekoladowej. Nasz klient oferuje wszechstronną i kluczową rolę, obejmującą liczne kontakty międzynarodowe - stanowisko, w którym będziesz mieć możliwość dalszego rozwoju umiejętności w zakresie optymalizacji procesu realizacji zamówień oraz budowania satysfakcji klientów. Będziesz ściśle współpracować z zaangażowanymi zespołami logistyki, produkcji oraz sprzedaży, aby zapewnić sprawną koordynację działań i sukces operacyjny. Firma oferuje przyjazne i wspierające środowisko pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu łańcucha dostaw. Oprócz konkurencyjnego wynagrodzenia i kompleksowego pakietu benefitów, oferta obejmuje: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, bon żywieniowy do kantyny firmowej oraz umowę o pracę na pełny etat. Firma zapewnia elastyczny system pracy, w tym możliwość pracy zdalnej do 25% czasu pracy.AplikacjaSvanhild sp. z o.o. zlecił rekrutację i selekcję na stanowisko Customer Service Specialist wyłącznie firmie CeresRecruitment Polska. Kwestionariusz osobowości może być częścią procesu rekrutacji. Więcej informacji na temat grupy Natra można znaleźć na stronie .

Ceres Recruitment