Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

ManpowerGroup

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Miejsce pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – według Twoich preferencjiTwoje zadania:
  • Pierwsza linia wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów – kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań
  • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience
Czego oczekujemy:
  • Płynnej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)
  • Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk – mile widziane
  • Umiejętności logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów
  • Znajomości pakietu MS Office oraz podstawowej wiedzy o systemie Microsoft Windows
  • Komunikatywności, cierpliwości, kultury osobistej i empatii w kontaktach z klientem
  • Umiejętności pracy z instrukcjami, procedurami i gotowości do ciągłego uczenia się
  • Chęci do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT
Co oferujemy:
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednią z pracodawcą
  • Elastyczny model pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – w zależności od Twoich preferencji
  • Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne
  • Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę
  • Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe
  • Dostęp do Employee Assistance Programme oraz platformy e-learningowej Udemy
  • Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)
  • Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin
  • Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)
  • Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy
Dołącz do nas, rozwijaj się w IT i ciesz się dobrą atmosferą pracy! Oferta dotyczy pracy stałej.Prosimy o dołączenie CV przy aplikacji.

InfoPraca