
Specjalista ds. wsparcia systemowego
- Wadowice, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- tworzenie i konfiguracja klientów w systemie SAP,
- definiowanie, weryfikacja i poprawa jakości danych podstawowych klienta,
- tworzenie, wdrażanie i rozwijanie procesów mających na celu utrzymanie aktualnej bazy danych klientów,
- wsparcie procesów związanych z obsługą klienta, przyjmowaniem zamówień i elektroniczną wymianą danych EDI,
- współpraca z różnymi działami firmy w zakresie danych podstawowych i konfiguracji klienta,
- udział w projektach wdrożeniowych, przekształcanie wymagań biznesowych na rozwiązania techniczne.
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel (na poziomie zaawansowanym),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- zdolność rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- nastawienie na realizację celu,
- otwartość na wyzwania i zmiany,
- mile widziana znajomość systemu SAP oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą,
- szeroki pakiet benefitów,
- kafeterię szkoleń, w tym zajęcia z języka angielskiego,
- 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu.
- Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do karty sportowej
- szkolenia
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne