Marketing Manager
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Opracowywanie i wdrożenie strategii marketingowej
- Optymalizacja istniejących rozwiązań i wdrażanie nowych dla wzrostu efektywności działań sprzedażowych- ocenianie i doskonalenie procesów i operacji marketingowych w celu zwiększenia efektywności i skuteczności
- Prowadzenie projektów marketingowych - zarządzanie na poziomie wewnętrznym oraz międzynarodowym
- Nadzór nad płynną realizacją akcji i działań marketingowych (planowanie i realizacja kampanii marketingowych)
- Przygotowanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji
- Planowanie oraz koordynacja pracy Zespołu Marketingu (ponad 20 osób: zarządzanie strategią rozwoju działu od planowania do realizacji, odpowiedzialność za jakość, terminowość, rozwój kompetencji pracowniczych, współtworzenie systemów motywacyjnych)
- Wyposażanie członków zespołu marketingowego w niezbędne umiejętności i wiedzę w celu skutecznego wykorzystania nowych systemów, narzędzi i procesów
- Analizowanie skuteczności działań marketingowych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi analitycznych- pomiar wydajności
- Udział w projektach implementacji rozwiązań MarTech takich jak np. Marketing Automation
- Budowanie świadomości marki i tworzenie efektywnych sposobów komunikacji z dotychczasowymi oraz potencjalnymi klientami (materiały promocyjne POS, Internet, media społecznościowe, itp.)
- Współtworzenie spójnych konceptów reklamowych wykorzystujących najlepsze praktyki na styku BTL, direct marketingu, reklamy internetowej, social media marketingu, influencer marketingu oraz własnych stron internetowych
- Analiza efektywności działań, raportowanie, opracowywanie rekomendacji, optymalizacja działań pod kątem skuteczności
- Analiza rynku, konkurencji pod katem trendów branżowych
- Śledzenie nowych technologii i praktyk zarządzania danymi oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
- Stworzenie w dziale komórki Digital Marketingu
- Współpraca z działami odpowiedzialnymi za rozwój produktu oraz sprzedaż
- Koordynowanie działań z agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz różnymi partnerami w obszarze usług marketingowych
- Organizacja targów i innych eventów branżowych
- Minimum 2,3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem działem marketingu
- Doświadczenie w analizie i raportowaniu wydajności marketingowej
- Wykształcenie wyższe kierunkowe z obszaru marketingu, biznesu, analizy danych, bądź pokrewne
- Doświadczenie we wdrażaniu digital marketingu
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość narzędzi analizy danych, platform technologii marketingowych i systemów CRM
- Zdolność komunikowania i prowadzenia prezentacji, z możliwością tłumaczenia złożonych danych na zrozumiałe wnioski
- Myślenie strategiczne z umiejętnością identyfikowania możliwości poprawy i innowacji
- Silne umiejętności zarządzania projektami, z certyfikatami takimi jak PMP lub Agile będą dodatkowym atutem
- Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B na atrakcyjnych warunkach
- możliwość rozwoju w organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, samochód służbowy
- swobodę działania w zakresie swojej odpowiedzialności - możliwość wdrażania własnych pomysłów, usprawnień, optymalizacji
Wyrażam zgodzę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Patryk Załuska GOODMAN Doradztwo Personalne do potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z przysługującego mi prawa do wglądu przesłanych przeze mnie danych, uzupełniania, poprawiania, a nawet usunięcia danych ze zbioru.