Marketing Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Dla naszego Klienta, jednego z czołowych graczy na arenie międzynarodowej, który swoją aktywność biznesową skupia w czterech kluczowych grupach asortymentowych: akcesoriach meblowych, oświetleniu, narzędziach oraz odzieży i akcesoriach BHP, poszukujemy kompetentnej osoby na stanowisko:Marketing ManageraMiejsce pracy: południowo-zachodnie okolice Warszawy – praca stacjonarnaZakres obowiązków:
  • Opracowywanie i wdrożenie strategii marketingowej
  • Optymalizacja istniejących rozwiązań i wdrażanie nowych dla wzrostu efektywności działań sprzedażowych- ocenianie i doskonalenie procesów i operacji marketingowych w celu zwiększenia efektywności i skuteczności
  • Prowadzenie projektów marketingowych - zarządzanie na poziomie wewnętrznym oraz międzynarodowym
  • Nadzór nad płynną realizacją akcji i działań marketingowych (planowanie i realizacja kampanii marketingowych)
  • Przygotowanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji
  • Planowanie oraz koordynacja pracy Zespołu Marketingu (ponad 20 osób: zarządzanie strategią rozwoju działu od planowania do realizacji, odpowiedzialność za jakość, terminowość, rozwój kompetencji pracowniczych, współtworzenie systemów motywacyjnych)
  • Wyposażanie członków zespołu marketingowego w niezbędne umiejętności i wiedzę w celu skutecznego wykorzystania nowych systemów, narzędzi i procesów
  • Analizowanie skuteczności działań marketingowych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi analitycznych- pomiar wydajności
  • Udział w projektach implementacji rozwiązań MarTech takich jak np. Marketing Automation
  • Budowanie świadomości marki i tworzenie efektywnych sposobów komunikacji z dotychczasowymi oraz potencjalnymi klientami (materiały promocyjne POS, Internet, media społecznościowe, itp.)
  • Współtworzenie spójnych konceptów reklamowych wykorzystujących najlepsze praktyki na styku BTL, direct marketingu, reklamy internetowej, social media marketingu, influencer marketingu oraz własnych stron internetowych
  • Analiza efektywności działań, raportowanie, opracowywanie rekomendacji, optymalizacja działań pod kątem skuteczności
  • Analiza rynku, konkurencji pod katem trendów branżowych
  • Śledzenie nowych technologii i praktyk zarządzania danymi oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
  • Stworzenie w dziale komórki Digital Marketingu
  • Współpraca z działami odpowiedzialnymi za rozwój produktu oraz sprzedaż
  • Koordynowanie działań z agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz różnymi partnerami w obszarze usług marketingowych
  • Organizacja targów i innych eventów branżowych
Wymagania:
  • Minimum 2,3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem działem marketingu
  • Doświadczenie w analizie i raportowaniu wydajności marketingowej
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z obszaru marketingu, biznesu, analizy danych, bądź pokrewne
  • Doświadczenie we wdrażaniu digital marketingu
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość narzędzi analizy danych, platform technologii marketingowych i systemów CRM
  • Zdolność komunikowania i prowadzenia prezentacji, z możliwością tłumaczenia złożonych danych na zrozumiałe wnioski
  • Myślenie strategiczne z umiejętnością identyfikowania możliwości poprawy i innowacji
  • Silne umiejętności zarządzania projektami, z certyfikatami takimi jak PMP lub Agile będą dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B na atrakcyjnych warunkach
  • możliwość rozwoju w organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, samochód służbowy
  • swobodę działania w zakresie swojej odpowiedzialności - możliwość wdrażania własnych pomysłów, usprawnień, optymalizacji
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV na poniższy adres mailowy w tytule wpisując „MM”:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodzę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Patryk Załuska GOODMAN Doradztwo Personalne do potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z przysługującego mi prawa do wglądu przesłanych przeze mnie danych, uzupełniania, poprawiania, a nawet usunięcia danych ze zbioru.

GoodMan

Podobne oferty pracy

  • Performance Marketing Manager

    Online Marketing Help Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Performance Marketing Manager Twój zakres obowiązków praca z narzędziami: Facebook Ads, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager, Google Ads i Analytics, Google Tag Manag…
    • 2 dni temu
  • Performance Marketing Manager

    Michael Page

    • Warszawa, mazowieckie
    Opracowywanie i wdrażanie strategii performance marketingu w celu zwiększenia sprzedaży i wzrostu zaangażowania klientów Zarządzanie budżetem marketingowym i alokacja środków na p…
    • 2 miesiące temu
    • Aplikuj teraz
  • Performance Marketing Manager z j. niemieckim

    Hays

    • Warszawa, mazowieckie
    Posiadasz doświadczenie w Performance Marketingu, znasz język niemiecki i angielski? Chcesz pracować dla szybko rosnącego start-upu? Aplikuj! Twoja następna firma Naszym klient…
    • 2 miesiące temu