Marketing Specialist @ Blurify
Blurify
- Wrocław, dolnośląskie
- 7 000-9 500 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
- Doświadczenia w marketingu B2B w firmie technologicznej
- Doświadczenia na podobnym stanowisku - min. 3 lata
- Gotowość do podjęcia pracy hybrydowej - 2 dni w tygodniu z biura we Wrocławiu
- Umiejętności planowania i wdrażania kampanii marketingowych
- Proaktywności i umiejętności planowania oraz testowania działań od zera
- Zmysłu strategicznego, ale i gotowości do działania operacyjnego
- Umiejętności wykorzystywania narzędzi AI w codziennej pracy
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego oraz angielskiego (min. B2/C1)
- Znajomości Google Analytics
- Znajomość branży iGamingu i jej specyfiki będzie dodatkowym atutem
- Proaktywność i otwartość na poszerzanie wiedzy - szukamy osoby, która aktywnie proponuje własne pomysły, wychodzi z inicjatywą i śledzi nowe trendy
- Kreatywność i umiejętność generowania nieszablonowych, angażujących rozwiązań
- Wysoka komunikatywność i gotowość do pracy zespołowej
- Otwartość na feedback i umiejętność elastycznego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb zespołu i projektu
- Bardzo dobra organizacja pracy i terminowość w realizacji zadań
- Samodzielność w działaniu oraz branie odpowiedzialności za prowadzone projekty – od pomysłu do realizacji
- Prywatną opiekę medyczną z możliwość rozszerzenia pakietu o członków rodziny
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Wewnętrzne wyzwania sportowe – motywujemy się nawzajem do ruchu!
- Zatrudnienie w oparciu o B2B lub UoP
- Elastyczne godziny pracy
- Brak korporacyjnych struktur i dress code – liczy się komfort
- Budżet na samorozwój i otwartość na Twoje pomysły
- Imprezy firmowe, integracje i wyjazdy team-buildingowe
,[Identyfikowanie i testowanie nowych źródeł i kanałów dotarcia do klientów B2B, głównie w branży iGaming (m.in. współprace zewnętrzne, agregatory treści, newslettery, webinary, itp.), Planowanie i wdrażanie działań mających na celu generowanie leadów (nowe pomysły na kampanie, współpraca z partnerami zewnętrznymi), Budowanie świadomości marki i wzmacnianiem świadomości marki na rynkach zagranicznych, Tworzenie angażujących treści (blog, mailingi, case studies itp.), Research konkurencji i badanie trendów rynkowych , Pomoc w realizacji bieżących działań marketingowych, Mierzenie i raportowanie efektów działań] Requirements: Marketing B2B, Google Analytics, AI Tools: . Additionally: Sport subscription, Training budget, Private healthcare, Flat structure, Small teams, International projects, Playroom, Free snacks, Free beverages, In-house trainings, No dress code, Modern office, Startup atmosphere.
No Fluff Jobs