Praktyki DAN Start w zespole wsparcia klienta
Danone
- Warszawa, mazowieckie
- Praktyka
- Pełny etat
- Dzienną realizację zamówień klienckich we współpracy z zespołami wewnątrz Organizacji (Sprzedaż, Logistyka, Planowanie, Jakość, Masterdata, IT, IBS, etc.) jak również z Klientem zewnętrznym i operatorami.
- Dbałość o utrzmanie kluczowych wskażników efektywności na ustalonym poziomie poprzez monitorowanie i analizę bieżących wyników (dla ustalonych klientów).
- Rozpatrywanie reklamacji,
- Bieżące wsparcie działu w codziennych obowiązkach,
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie nauki,
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, (mile widziane)
- Wykazujesz się inicjatywą w działaniu,
- Swobodnie poruszasz się w MS Excel, a jeśli potrafisz korzystać z systemu SAP – będzie to dodatkowym atutem,
- Posiadasz zdolności analitycznego i logicznego myślenia,
- Jesteś terminowy/a, komunikatywny/a oraz odpowiedzialny/a,
- Komunikujesz się w języku angielskim,
- Umowę zlecenia na okres 9 miesięcy (w okresie maj-grudzień)
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym, łączącym pracę zdalną ze stacjonarną w naszym biurze na warszawskim Mokotowie (model 3:2),
- Wdrożenie oraz zapoznanie się z funkcjonowaniem działu łańcucha dostaw w organizacji,
- Możliwość rozwoju kompetencji w atmosferze konstruktywnej informacji zwrotnej, w kierunku zgodnym z ambicją zawodową pracownika,