
First Line Analyst with German
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługiwanie klientów niemieckojęzycznych w ramach pierwszej linii wsparcia IT
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i/lub przez system ticketowy, w zależności od projektu
- Proaktywna komunikacja z klientem oraz wspieranie w rozwiązywaniu problemów technicznych
- Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, jeśli zachodzi taka potrzeba
- Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
- Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i customer experience
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętności w zakresie obsługi klienta (komunikatywność, kultura osobista, cierpliwość, empatia)
- Podstawowa wiedza i znajomość systemu Microsoft Windows
- Dobra organizacja pracy
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Otwarość na pracę w zespole
- Zainteresowanie pracą w branży IT
- Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
- Zdolność do szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do zmian
- Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk będzie dodatkowym atutem
- Zdalny lub hybrydowy model pracy - w zależności od Twoich preferencji
- Umowę o pracę
- Kompleksowe miesięczne wdrożenie, które pomoże Ci nabyć niezbędne umiejętności i pewnie rozpocząć pracę w środowisku Service Desk
- Rozwój kompetencji językowych poprzez codzienną pracę w międzynarodowym środowisku oraz kursy językowe
- Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
- Platformę benefitową
- Prywatną opiekę medyczną
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- Bonus roczny (zależny od wyników)
- Bonus za polecenie oraz relokację
- Dostęp do Employee Assistance Programme
- Dostęp do platformy e-learningowej Udemy
- Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach w ramach firmowego projektu CharitaCenter (akcje charytatywne, imprezy biegowe itp.)
- Globalne i lokalne programy/konkursy uznaniowe
- Certyfikat językowy