Specjalista

Komenda Miejska Policji w Nowym Saczu

  • Nowy Sącz, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:SpecjalistaMiejsce pracy: Nowy SączOgłoszenie o naborze Nr 155566Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę,
  • praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych,
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Grottgera 50,
  • budynek wyposażony w windę osobowa, klatkę schodową o szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm,
  • drzwi do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
  • sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku.
Zakres zadań
  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w sprawach równoważników za: brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej, a także innych spraw z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi w oparciu o przepisy resortowe i k.p.a. w celu zadośćuczynienia realizacji wymogów określonych w ustawie o Policji i przepisach wykonawczych.
  • Prowadzi gospodarkę mieszkaniową jednostki w tym aktualizuje i sporządza comiesięczne listy należności równoważników pieniężnych za brak oraz remont lokalu mieszkalnego oraz dotyczące pomocy finansowej w celu prawidłowego przyznawania i wypłaty świadczeń policjantom.
  • Prowadzi rejestry wydanych decyzji administracyjnych oraz bieżącą aktualizację kart mieszkaniowych i kart mieszkań funkcyjnych pozostających w dyspozycji KMP w Nowym Sączu oraz ich bieżącą aktualizację w celu prawidłowego funkcjonowania ewidencji.
  • Realizuje zadania związane z posiłkami regeneracyjnymi pracowników cywilnych i wypłatą równoważników pieniężnych za wyżywienie dla policjantów oraz psów służbowych, a także realizuje zadania związane z rozliczaniem żywienia osób osadzonych w PdOZ celem realizacji wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa.
  • Realizuje zadania związane z usługami weterynaryjnymi, a także ewidencją zwierząt służbowych celem prawidłowego rozliczania utrzymania zwierząt wykorzystywanych do realizacji zadań w Policji.
Wymagania niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
  • znajomość kodeksu postępowań administracyjnych oraz ustawy o Policji w zakresie świadczeń mieszkaniowych dla policjantów
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • znajomość przepisów resortowych związanych z równoważnikami pieniężnymi przysługującymi policjantom z zakresu świadczeń mieszkaniowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Jeśli pozostajesz w zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”Termin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-06 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Wydział Wspomagający
ul. Artura Grottgera 50
33 - 300 Nowy SączDane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. Zaopatrzenia

    Lamintex

    • Nowy Sącz, małopolskie
    Lamintex sp. z o.o. jest polskim producentem, który specjalizuje się w wytwarzaniu postformingowych wnętrzowych parapetów oraz blatów kuchennych. Produkty te łączą współczesny desi…
    • 23 godziny temu