Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (rynek DACH)
Comarch
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziane doświadczenie (praca, staż lub praktyki) w obszarze sprzedaży lub obsłudze klienta
- Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)
- Obsługa leadów przychodzących – analiza zapytania, analiza klienta, przygotowanie podsumowania
- Obsługa systemu CRM – procesowanie akcji, leadów oraz zamówień
- Zarządzanie umowami – procesowanie zamówień oraz kontraktów
- Identyfikowanie potencjalnych klientów na podstawie zdefiniowanej strategii
- Identyfikowanie kluczowych osób po stronie klienta (np. na bazie Linkedin)
- Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi prowadzonymi w LInkedin
- Wsparcie działu sprzedaży w kwestiach administracyjnych
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownia, a także stołówka
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w szkoleniach branżowych dopasowanych do preferowanej ścieżki kariery
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych