Service Desk Specialist with German

Sales HR

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
**SALES HR** jest zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i HR, zlokalizowanym w Krakowie. Od 2013 roku, z zaangażowaniem, łączy firmy z najlepszymi talentami w branży sprzedaży i obsługi klienta. Ekipa licząca od 2 do 10 specjalistów każdego dnia dąży do połączenia idealnych kandydatów z ich wymarzonymi miejscami pracy.Firma specjalizuje się w **rekrutacji**, **executive search**, **direct search** oraz **sales recruitment**, co pozwala na precyzyjne dopasowanie kompetencji oraz oczekiwań obu stron. **SALES HR** wyróżnia się zdolnością do rozpoznawania i zaspokajania potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Doświadczenie oraz znajomość rynku umożliwiają świadczenie usług na wysokim poziomie.Od momentu powstania, dzięki ciężkiej pracy i determinacji, firma zyskała zaufanie wielu przedsiębiorstw, które powierzyły jej kluczowe zadania związane z pozyskiwaniem odpowiednich osób na istotne stanowiska. **SALES HR** posiada wpis do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, co stanowi potwierdzenie jej **wiarygodności** oraz **profesjonalizmu**.Firma postrzega swoje zaangażowanie jako zaszczyt, mający na celu kreowanie przyszłości rynku pracy przy zachowaniu najwyższych standardów oraz etyki zawodowej. W **SALES HR** każdy proces rekrutacyjny traktowany jest jako historia, która zaczyna się od zrozumienia i szacunku dla potrzeb zarówno pracodawców, jak i pracowników. Dzięki temu, współpraca z firmą nie jest jedynie transakcją, lecz przemyślanym procesem prowadzącym do długotrwałych relacji.Zaprasza do kontaktu i współpracy, oferując wspólne tworzenie lepszej przyszłości dla przedsiębiorstw oraz ich pracowników, którzy są ich najważniejszym kapitałem.Naszym klientem jest firma poszerzająca swój zespół ServiceDesk z j.niemieckim o 10 osób.Service Desk Specialist with German
KrakówZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • obsługa przychodzących zapytań od klientów w zakresie pomocy komputerowej przez czat, mail, telefon - najczęściej tematy związane z logowaniem, hasłem, rozwiązaniem błędu, konfiguracją
  • zdalna pomoc użytkownikom, wyjaśnianie krok po kroku
  • w przypadku trudniejszych zagadnień, skierowanie tematu na drugą linię wsparcia
  • proaktywna opieka nad klientami
WYMAGANIA:
  • doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku związanym z obsługa helpdesk/service desk
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego wewnątrz firmy (B2)
  • komunikatywność, proaktywność, zaangażowanie
  • gotowość do pracy hybrydowej (3 dni biuro 2 dni zdalnie)
OFERUJEMY:
  • wynagrodzenie do ustalenia w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania
  • umowa o pracę
  • pakiet benefitów firmowych - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i wiele więcej
  • klarowną ścieżkę awansu
  • pracę w stabilnej firmie działającej na całym świecie

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • HR Admin with German

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Kraków, małopolskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 1 dzień temu
  • Customer Support Specialist with German

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Kraków, małopolskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 2 dni temu
  • Młodszy inżynier service desk z językiem niemieckim

    • Kraków, małopolskie
    praca - etat Oferowane stanowisko Młodszy inżynier service desk z językiem niemieckim Forma zatrudnienia etat Przyjmowanie zgłoszeń 13.08.2025 – 13.09.2025 Miejsce pr…
    • 20 dni temu
    • Aplikuj teraz