Młodszy inżynier service desk z językiem niemieckim

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
  • Aplikuj teraz
praca - etatOferowane stanowiskoMłodszy inżynier service desk z językiem niemieckimForma zatrudnieniaetatPrzyjmowanie zgłoszeń13.08.2025 – 13.09.2025Miejsce pracyKrakówIlość stanowisk1Telefon(12) 646 1000Firmowy adres e-mailpraca@comarch.plWymagania
  • Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku germanistyka)
  • Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją techniczną (praca będzie wg instrukcji stanowiskowych)
  • Pełna, profesjonalna znajomość języka niemieckiego (praca wykonywana wyłącznie w języku obcym)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Praca na pełny etat w systemie zmianowym wg grafiku dyżurów
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej (dbałość o szczegóły, pilnowanie terminów, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami naraz wg ich priorytetów)
Opis zadań
  • Komunikacja z klientami i inżynierami z innych linii wsparcia
  • Monitorowanie infrastruktury serwerowej
  • Reakcja serwisowa na alerty i notyfikacje mailowe z systemu monitoringu
  • Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń, wstępna diagnostyka
  • Terminowa obsługa incydentów, wniosków, zapytań od klientów
  • Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz kilkanaście różnych ścieżek dalszego rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Forma składania aplikacjiFormularz online: https://kariera.comarch.pl/praca/mlodszy-inzynier-service-desk-zjezykiem-niemieckim/#/form/offer/1494/step/1Główna branża firmySprzedaż, obsługa klientaDodatkowe informacjeNasz zespół realizuje zadania z zakresu tzw. utrzymania serwerów, sieci komputerowych i urządzeń sieciowych. Sam proces monitorowania tej infrastruktury mamy zautomatyzowany ale zapewnienie reakcji serwisowej w przypadku pojawienia się awarii będzie już… po Twojej stronie. Ale nie martw się. Będziesz mieć do dyspozycji wszelkie niezbędne narzędzia, dedykowane instrukcje oraz nieograniczony dostęp do naszej Bazy Wiedzy. W przypadku trudniejszych incydentów, będziesz mieć również wsparcie inżynierów z innych zespołów (również tych spoza Comarch). By rozpocząć pracę u nas, nie musisz mieć doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – ale jeśli będziesz je mieć, będzie ono mile widziane. Z uwagi na to, że obsługujemy międzynarodowe projekty, niezbędna jest znajomość języka angielskiego (B1/B2: czytanie dokumentacji) oraz na poziomie C1/C2 języka niemieckiego (konwersacja z klientem). Zatem jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym w obszarze IT – to aplikuj już dziś!

Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego