Młodszy inżynier service desk z językiem niemieckim
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku germanistyka)
- Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją techniczną (praca będzie wg instrukcji stanowiskowych)
- Pełna, profesjonalna znajomość języka niemieckiego (praca wykonywana wyłącznie w języku obcym)
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
- Praca na pełny etat w systemie zmianowym wg grafiku dyżurów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej (dbałość o szczegóły, pilnowanie terminów, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami naraz wg ich priorytetów)
- Komunikacja z klientami i inżynierami z innych linii wsparcia
- Monitorowanie infrastruktury serwerowej
- Reakcja serwisowa na alerty i notyfikacje mailowe z systemu monitoringu
- Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń, wstępna diagnostyka
- Terminowa obsługa incydentów, wniosków, zapytań od klientów
- Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz kilkanaście różnych ścieżek dalszego rozwoju zawodowego
- Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego