
Junior Customer Service Representative with German
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- pasję do ludzi
- umiejętności komunikacyjne i budowania długoterminowych relacji
- chęć podejmowania nowych wyzwań
- umowa o pracę (3 miesiące okresu próbnego, następnie czas nieokreślony)
- hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
- pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku,
- atrakcyjny pakiet benefitów
- dynamiczną ścieżkę kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż)
- rzeczywisty wpływ na budowę nowego zespołu i nowego procesu
- kontakt z klientem biznesowym z branży motoryzacyjnej w j. niemieckim lub duńskim poprzez telefon i mail (to nie call center)
- dbanie o długoterminowe relacje z Klientami w celu zapewnienia zgodności ze zobowiązaniami dotyczącymi usług i doświadczeń Klientów
- monitorowanie operacji: prognozowanie do faktury, zarządzanie żądaniami Klientów, podejmowanie inicjatywy w celu ciągłego postępu i wzmacniania relacji z Klientami
- rozpatrywanie skarg Klientów
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2/C1)
- komunikatywnej znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
- możliwości rozpoczęcia pracy na pełen etat od kwietnia/maja/czerwca
- dostępności do pracy hybrydowej w biurze w Warszawie (2-3 dni pracy z biura)
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- proaktywna postawa z umiejętnością szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
- chęć współpracy z Klientami i budowania długoterminowych relacji
- umiejętności komunikacyjne i otwartość w kontaktach
Jobs.pl