
Team Leader with Italian (Customer Service Team)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Obsługi Zamówień Klientów Biznesowych (ok. 20 osób)
- Tworzenie środowiska sprzyjającego współpracy oraz możliwości rozwoju kariery członków zespołu
- Budowanie i rozwijanie zespołu prowadzące do realizacji zamierzonych celów
- Zarządzanie priorytetami zespołu i zapewnianie regularnej, terminowej informacji zwrotnej
- Prowadzenie procesów kadrowych w zespole (rekrutacje, awanse, oceny, itp.)
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem operacji oraz ich optymalizacja
- Ocena efektywności procesów i wdrażanie działań naprawczych
- Współpraca z innymi liderami zespołów w ramach organizacji
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowym środowisku – mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min. C1) i angielskiego (min. C1)
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz monitorowania postępów w ich realizacji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca hybrydowa (2–3 dni w tygodniu w biurze na Mokotowie), w okresie wdrożeniowym praca stacjonarna (3 miesiące)
- Praca w godzinach biurowych (poniedziałek-piątek)
- Wynagrodzenie podstawowe + bonusy (kwartalne, roczny)
- Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowa
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, które łączy profesjonalizm z empatią i przyjazną atmosferą
- Praca w dynamicznie rozwijającym się SSC obsługującym rynek włoski
InfoPraca