
Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
- Poznań, wielkopolskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Pierwsza linia wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów - kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat
- Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
- Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych
- Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy
- Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań
- Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience
- Płynnej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- Doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk - mile widziane
- Umiejętności logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów
- Znajomości pakietu MS Office oraz podstawowej wiedzy o systemie Microsoft Windows
- Komunikatywności, cierpliwości, kultury osobistej i empatii w kontaktach z klientem
- Umiejętności pracy z instrukcjami, procedurami i gotowości do ciągłego uczenia się
- Chęci do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednią z pracodawcą
- Elastyczny model pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu - w zależności od Twoich preferencji
- Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne
- Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę
- Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe
- Dostęp do Employee Assistance Programme oraz platformy e-learningowej Udemy
- Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)
- Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin
- Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)
- Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy
Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Jobs.pl