Digital Marketing Manager

OTCF

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Rok 2024 przyniósł nam kolejne triumfy sportowe i biznesowe! Na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu ubraliśmy 6 Komitetów Olimpijskich oraz lekkoatletów z 3 krajów, w tym reprezentantów Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Z dumą przygotowujemy profesjonalne stroje m.in. dla Reprezentacji Polski w koszykówce i ampfutbolu, kilku klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy i siatkarskiej Plus Ligi oraz wszystkich drużyn koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet. Marka 4F jest obecna w 48 krajach na całym świecie, a nasze logo można zobaczyć zarówno w pobliskiej Rumunii, jak i w odległym Katarze czy Tajlandii. To dopiero początek naszej globalnej ekspansji!Razem z marką Under Armour otworzyliśmy w Polsce 12 sklepów. Dzięki naszej Fundacji 4F Pomaga zbudowaliśmy już 5 boisk sportowych, gdzie młodzi sportowcy mogą rozwijać swoje talenty. Działamy zgodnie z naszą strategią 4F Change, prowadząc biznes w sposób zrównoważony. Znaleźliśmy się na liście Forbes'a Poland's Best Employers 2024, zajmując pierwsze miejsce w kategorii handel hurtowy.Nasze sukcesy są wynikiem naszych wartości: #BeOneTeam, #BeBetterEveryday i #BeResponsible. Codziennie gramy jako jedna drużyna, dążąc do wspólnego celu! Determinacja i zaangażowanie są w naszym DNA, dlatego już pracujemy nad kolejnymi projektami, nie tylko sportowymi.Chcesz dołączyć do naszej drużyny?
#WeMakeATeam#OTCFteam to ludzie pełni pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ciekawych projektów.Jakie wyzwania przygotowaliśmy dla Digital Marketing Managera?
  • tworzenie i wdrażanie strategii social mediowej dla najpopularniejszej polskiej marki sportowej - 4F!
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem social mediowym,
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi online (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn itd.),
  • tworzenie i wysyłka kampanii e-mail marketingowych (np. za pomocą Mailchimp, GetResponse),
  • analiza danych i raportowanie wyników kampanii (Google Analytics, Data Studio),
  • zarządzanie obecnością marki 4F w mediach społecznościowych,
  • monitorowanie trendów rynkowych i nowości w zakresie digital marketingu,
  • współpraca z działem marketingu brandowego, sprzedaży, IT oraz agencjami zewnętrznymi.
Brzmi interesująco?Twoją pasją jest sport i social media? Chcesz pracować z kreatywnymi ludźmi i znanymi sportowcami? Potrafisz skutecznie kierować zespołem? Jeżeli tak - zdecydowanie czytaj dalej!Digital Marketing Manager​ w naszej drużynie to zawodnik, który:
  • pasjonuje się sportem i chce mieć wpływ na marketing najpopularniejszej polskiej marki sportowej - 4F!
  • posiada minimum 2-3 lata doświadczenia samodzielnej pracy w obszarze marketingu cyfrowego,
  • świetnie czuje się w komunikacji social mediowej: FB, IG, TikTok, YT, Twitch, influencer marketing,
  • zna i samodzielnie korzysta z narzędzi: Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, Google Search Console, SEMrush/Ahrefs, CMS (WordPress), CRM,
  • posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
  • cechuje się analitycznym myśleniem i potrafi wyciągać wnioski z danych,
  • jest kreatywny, samodzielny i świetnie organizuje swój czas pracy.
Jeżeli powyższe stwierdzenia do Ciebie pasują to znak, że jesteś brakującym zawodnikiem naszej drużyny!Nie czekaj!
#JOINOTCFTeam!

OTCF

Podobne oferty pracy

  • Finance Project Manager

    ManpowerGroup

    • Kraków, małopolskie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 14 dni temu
  • Marketing Manager @ BiModal Solutions

    BiModal Solutions

    • Kraków, małopolskie
    • 11 000-14 000 PLN miesięcznie
    doświadczenie w roli Marketing Managera lub analogicznej, z sukcesami w promocji i sprzedaży zaawansowanych produktów technologicznych, głównie w sektorze B2B (np. aplikacje mobiln…
    • 21 dni temu