
Specjalista Service Desk IT (k/m/d)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów
- Konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług IT, a także sieci komputerowej
- Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury oraz systemów IT
- Preferowany status studenta lub wykształcenie wyższe techniczne w kierunku IT
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na II linii wsparcia Service Desk
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (preferowany poziom B2)
- Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
- Umiejętność poruszania się w usługach Active Directory, DNS, VPN
- Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows oraz narzędzi MS Office
- Wiedza w zakresie zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN
- Samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
- Nastawienia na pomoc Użytkownikom
- Umiejętność samodzielnej diagnozy w poszukiwaniu rozwiązania problemu