inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 4 godziny temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • obsługuje sekretariat Mazowieckich Wicekuratorów Oświaty;
  • prowadzi i koordynuje obiegu dokumentów w systemie EZD;
  • prowadzi kalendarz spotkań Wicekuratorów oraz wykaz przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków;
  • udziela informacji interesantom, kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy;
  • protokołuje kolegia i narady kierownictwa urzędu;
  • sporządza zapotrzebowania na materiały biurowe i eksploatacyjne oraz wyposażanie stanowisk pracy na potrzeby sekretariatu Wicekuratorów;
  • przygotowuje dokumentację i przekazuje ją do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  • biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowani biurowych typu Microsoft Office;
  • umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (m.in. kopiarka, skaner, drukarka);
  • wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie w pracy związane z obsługą sekretariatu;
  • samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność;
  • systematyczność i solidność;
  • pogodne usposobienie;
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracęBenefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszoweDoskonała lokalizacja budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazdMożliwość wykupienia polisy na życie oraz kart sportowych w preferencyjnych cenachDostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracyDo budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braille'a. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braille'a. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu.Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy. Informacja o metodach i technikach naboru: 1. weryfikacja formalna dokumentów, 2. analiza merytoryczna aplikacji, 3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test. Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu. Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1043,1031,1032.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Inspektor ds. Legislacji Wewnętrznej

    Straz Miejska m. st. Warszawy

    • Warszawa, mazowieckie
    Straż Miejska miasta stołecznego Warszawy jest największą formacją tego typu w Polsce. To nowoczesna i stale rozwijająca się jednostka, której zadaniem jest zapewnienie **bezpiecze…
    • 9 dni temu
  • inspektor

    • Warszawa, mazowieckie
    Kuratorium Oświaty w Warszawie Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor w Kuratorium Oświaty w Warszawie 00-024 Warszawa Al. Jerozolimskie 32 …
    • 52 min temu
  • starszy inspektor

    • Warszawa, mazowieckie
    • 6 348 PLN miesięcznie
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor d…
    • 1 godzina temu