doradca(-czyni) klienta ds. ubezpieczeń

Santander

  • Poznań, wielkopolskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
doradca(-czyni) klienta ds. ubezpieczeńCountry: PolandSpecjalista(-ka) ds. wsparcia i rozwojuNa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy),
  • pracę hybrydową w biurze w Poznaniu, ul. Kolorowa 8 (przy centrum handlowym King Cross),
  • pracę na pełen etat,
  • zespół/lider: Zespół Zdalnej Sprzedaży Ubezpieczeń ODZ 1, Daniel Bednarski
  • sprzedaż produktów bankowych: ubezpieczenia,
  • miesięczny system premiowy,
  • cel: sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz obsługa klientów w kanałach zdalnych.
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • masz wykształcenie średnie,
  • lubisz pracę z ludźmi i jesteś otwarta/y,
  • jesteś silnie zorientowana/y na wynik i realizację celów,
  • cechuje Cię dynamizm w działaniu i kreatywność,
  • wyciągasz wnioski i samodzielnie rozwiązujesz napotkane problemy,
  • wiesz jak budować pozytywne relacje z Klientem, dostrzegasz i reagujesz na jego potrzeby,
  • lubisz działać zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.
Mile widziane, jeśli będziesz mieć:
  • doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami,
  • znajomość produktów bankowych.
Twoje zadania w tej roli:
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi w zakresie ubezpieczeń, w kanałach: telefon, chat, email,
  • podejmowanie kontaktu telefonicznego inicjowanego przez Klientów,
  • podejmowanie kontaktu telefonicznego inicjowanego przez bank – kampanie wychodzące,
  • identyfikowanie potrzeb Klientów oraz przygotowywanie i prezentowanie oferty stosując proaktywne zachowania,
  • realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie,
  • poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży produktów banku.
To masz na bank:
  • umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy),
  • pracę hybrydową w biurze (lokalizacja na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
  • Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy.
  • Na początku Twój przełożony pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
  • Po okresie wdrożenia zaczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z managerem.
  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander

Podobne oferty pracy

  • Doradca / Doradczyni klienta ds. strategii

    SEMPIRE Europe sp. z o.o.

    • Poznań, wielkopolskie
    SEMPIRE jest agencją SEO i SEM, która oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie reklamy w wyszukiwarce Google oraz w Internecie. Specjalizuje się w profesjonalnych usługach mający…
    • 8 dni temu
  • Doradca Ubezpieczeniowy

    F.H.U. Jocker

    • Poznań, wielkopolskie
    Doradca Ubezpieczeniowy Zapraszam Cię na spotkanie w biurze przy pysznej kawie lub spotkanie on-line gdzie poznasz mój model biznesowy w oparciu o brak wyłączności i jasne zasady…
    • 6 dni temu
  • Doradca Ubezpieczeniowy

    F.H.U. Jocker

    • Poznań, wielkopolskie
    Doradca Ubezpieczeniowy Zapraszam Cię na spotkanie w biurze przy pysznej kawie lub spotkanie on-line gdzie poznasz mój model biznesowy w oparciu o brak wyłączności i jasne zasady…
    • 16 dni temu