
doradca(-czyni) klienta ds. ubezpieczeń
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy),
- pracę hybrydową w biurze w Poznaniu, ul. Kolorowa 8 (przy centrum handlowym King Cross),
- pracę na pełen etat,
- zespół/lider: Zespół Zdalnej Sprzedaży Ubezpieczeń ODZ 1, Daniel Bednarski
- sprzedaż produktów bankowych: ubezpieczenia,
- miesięczny system premiowy,
- cel: sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz obsługa klientów w kanałach zdalnych.
- masz wykształcenie średnie,
- lubisz pracę z ludźmi i jesteś otwarta/y,
- jesteś silnie zorientowana/y na wynik i realizację celów,
- cechuje Cię dynamizm w działaniu i kreatywność,
- wyciągasz wnioski i samodzielnie rozwiązujesz napotkane problemy,
- wiesz jak budować pozytywne relacje z Klientem, dostrzegasz i reagujesz na jego potrzeby,
- lubisz działać zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.
- doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami,
- znajomość produktów bankowych.
- zapewnienie profesjonalnej obsługi w zakresie ubezpieczeń, w kanałach: telefon, chat, email,
- podejmowanie kontaktu telefonicznego inicjowanego przez Klientów,
- podejmowanie kontaktu telefonicznego inicjowanego przez bank – kampanie wychodzące,
- identyfikowanie potrzeb Klientów oraz przygotowywanie i prezentowanie oferty stosując proaktywne zachowania,
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie,
- poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży produktów banku.
- umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy),
- pracę hybrydową w biurze (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy.
- Na początku Twój przełożony pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z managerem.
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj z nami w naszym zespole!