Specjalista ds. Obsługi Klienta
Adecco
- Legnica, dolnośląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Specjalista ds. Obsługi Klienta
SOK/FLU/LEG/04/24/ASZakres obowiązków:
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów: potwierdzenie zamówień
- wprowadzanie zamówień
- kontakt z klientem
- współpraca z firmami transportowymi
- praca z systemem ERP
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie logistycznej
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją magazynową
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B1)
- Znajomość systemu Dynamics365 (mile widziane)
- Dokładność i samodzielność
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji interpersonalnych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośrednio przez klienta.
- Prace na jedną zmianę w godzinach od 8-16.00 od poniedziałku do piątku.
- Możliwość korzystania z benefitów Adecco (prywatna opieka medyczna, karty sportowe).
- Możliwość nawiązania długofalowej współpracy.
Jobdesk.pl