
Product Support Advisor with ENG and Baltic
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa klientów z krajów bałtyckich głównie przez e-mail i czat na żywo w sposób zapewniający wymaganą wydajność działu. - kontakt w języku angielskim i bałtyckim
- Czasami komunikacja z klientem poprzez telefon (połączenia przychodzące i wychodzące)
- Badanie problemów klientów, dostarczanie wysokiej jakości, dokładnych i rzeczowych odpowiedzi; eskalowanie zapytań klientów w razie potrzeby.
- Konsekwentna maksymalizacja wyników pracy poprzez efektywne wykorzystanie czasu i zasobów.
- Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
- Doświadczenie na podobnym stanowiskim
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1
- Znajomość języka bałtyckiego umożliwiającego swobodną komunikację: litewski, łotewski, estoński lub rosyjski
- Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym
- Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta
- Umowa o pracę
- Opieka Medyczna
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie na Życie
- Budżet elastyczny w wysokosci 600 PLN
- Praca hybrydowa po okresie wdrożeniowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)