Starszy referent

Sluzba Cywilna

  • Jelenia Góra, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 29 dni temu
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie OdrzańskimKomendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi w Placówce Straży Granicznej w Jeleniej GórzeStarszy referentZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, udostępnianie, powielanie i wysyłanie dokumentów w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;
  • prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki organizacyjnej;
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłowym stanem formalnym wytwarzania i obiegu dokumentów w celu prawidłowego ich wykonania;
  • kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt celem przekazania do właściwego archiwum.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: średnie
  • dokładność, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność;
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej;
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy;
  • znajomość technik biurowych.
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • wykształcenie: brak
  • przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych;
  • poświadczenie bezpieczeństwa;
  • czytelny charakter pisma ręcznego;
  • grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do petenta, asertywność.
  • doświadczenie w pracy biurowej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-16
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno OdrzańskieWarunki pracy- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy; - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, niszczarka, telefonW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń. Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego, przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Gowork

Podobne oferty pracy

  • starszy księgowy

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Jelenia Góra, dolnośląskie
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze 58-500 Jelenia Góra al. Wojska Polskiego 18 Ogłoszenie nr 136376 / 15.04.2024 Dołącz do nas jako…
    • 11 dni temu
  • Starszy księgowy

    Sluzba Cywilna

    • Jelenia Góra, dolnośląskie
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy księ…
    • 10 dni temu
  • Starszy specjalista ds. planowania rozwoju sieci

    Grupa Tauron

    • Jelenia Góra, dolnośląskie
    Napędzamy transformację energetyczną Polski, dołącz do MegaMocnej drużyny Grupy TAURON, która liczy blisko 18,5 tysiąca pracowników. Jesteśmy jednym z największych producentów en…
    • 5 godzin temu