
Asystent/ka Zarządu
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Współprowadzenie Biura Zarządu w zakresie: obsługi korespondencji, obsługi ruchu telefonicznego, obsługi spotkań służbowych
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne dla osób pełniących funkcje zarządcze w firmie
- Organizowanie podróży służbowych i wizyt gości z Polski i z zagranicy
- Wsparcie przy organizacji eventów (konferencje, spotkania służbowe)
- Zadania administracyjne (zakupy materiałów biurowych, wymiana sprzętów)
- Pomoc w przygotowywaniu prezentacji, materiałów informacyjnych
- Praca na wewnętrznych systemach korporacyjnych.
- Mile widziane doświadczenie w dużych firmach korporacyjnych
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. B2)
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Wysoką kulturę osobistą
- Odporność na stres
- Nastawienie na współpracę w zespole.
- Umowę o pracę, wraz z pakietem benefitów (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, dodatkowe dni wolne, PPE, system premii rocznej)
- Dostęp do platformy z bogatą ofertą kursów e-learningowych
- Zgrany zespół i nowoczesną kulturę organizacyjną 😊
Bardzo cenimy różnorodność, integrację i równe szanse, dlatego gorąco zapraszamy wszystkie osoby, niezależnie od identyfikacji płciowej, do ubiegania się o to stanowisko. Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami.Pod adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące obszaru naszej działalności.Dbamy o prywatność Twoich danych i poważnie traktujemy działanie zgodne z RODO, a także innymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Z tego względu prosimy o nie wysyłanie nam CV ani innych dokumentów aplikacyjnych e-mailem. Zamiast tego prosimy o utworzenie swojego profilu na naszym portalu Kariera , który umożliwia przesłanie dokumentów i zgłoszenie kandydatury na otwarte stanowiska oraz uzyskanie informacji dotyczących naszych ofert pracy i rozwoju kariery w firmie Siemens.