IT Support/Helpdesk
- Rzeszów, podkarpackie
- Stała
- Pełny etat
- Wspierać naszych pracowników w codziennych sprawach IT - od komputera, przez drukarki, po Office'a,
- Diagnozować i naprawiać podstawowe problemy ze sprzętem i oprogramowaniem,
- Przygotowywać nowe stanowiska pracy wraz z dodatkowym wyposażeniem IT,
- Instalować i aktualizować potrzebne programy,
- Współpracować z zespołem administratorów przy rozbudowie systemów oraz ich bieżącej eksploatacji (będzie to świetna okazja, żeby się czegoś nauczyć!),
- Prowadzić dokumentację techniczną i ewidencjować zasoby IT.
- Masz wiedzę z zakresu budowy i funkcjonowania komputerów, laptopów i urządzeń peryferyjnych,
- Potrafisz sprawnie obsługiwać systemy Windows i Linux,
- Znasz zagadnienia sieciowe,
- Masz wykształcenie średnie techniczne i/lub studia na kierunku Informatyka (również w trakcie, studia zaoczne),
- Znasz usługi związane z administrowaniem serwerami oraz zarządzaniem urządzeniami sieciowymi.
- Oferujemy szerokie możliwości podnoszenia umiejętności wpływające na rozwój kariery,
- Ważna jest dla nas przyjazna atmosfera pracy, wspieramy się i lubimy dzielić się wiedzą,
- Gwarantujemy płynny proces wdrożenia,
- Zadbamy o Twój rozwój - opłacimy lub dofinansujemy Twoje szkolenia czy certyfikaty, będziesz mieć stały dostęp do popularnych platform szkoleniowych,
- Posiadamy rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych - dofinansowanie do lekcji j.angielskiego z zespołem, prywatnej opieki medycznej czy karty Medicover,
- Zachowujemy work/life balance.