
specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Nowy Sącz, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w sprawach równoważników za: brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej, a także innych spraw z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi w oparciu o przepisy resortowe i k.p.a. w celu zadośćuczynienia realizacji wymogów określonych w ustawie o Policji i przepisach wykonawczych.
- Prowadzi gospodarkę mieszkaniową jednostki w tym aktualizuje i sporządza comiesięczne listy należności równoważników pieniężnych za brak oraz remont lokalu mieszkalnego oraz dotyczące pomocy finansowej w celu prawidłowego przyznawania i wypłaty świadczeń policjantom.
- Prowadzi rejestry wydanych decyzji administracyjnych oraz bieżącą aktualizację kart mieszkaniowych i kart mieszkań funkcyjnych pozostających w dyspozycji KMP w Nowym Sączu oraz ich bieżącą aktualizację w celu prawidłowego funkcjonowania ewidencji.
- Realizuje zadania związane z posiłkami regeneracyjnymi pracowników cywilnych i wypłatą równoważników pieniężnych za wyżywienie dla policjantów oraz psów służbowych, a także realizuje zadania związane z rozliczaniem żywienia osób osadzonych w PdOZ celem realizacji wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa.
- Realizuje zadania związane z usługami weterynaryjnymi, a także ewidencją zwierząt służbowych celem prawidłowego rozliczania utrzymania zwierząt wykorzystywanych do realizacji zadań w Policji.
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
- znajomość kodeksu postępowań administracyjnych oraz ustawy o Policji w zakresie świadczeń mieszkaniowych dla policjantów
- umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- znajomość przepisów resortowych związanych z równoważnikami pieniężnymi przysługującymi policjantom z zakresu świadczeń mieszkaniowych
- Ruchomy czas pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Możliwość korzystania z siłowni na terenie KMP w Nowym Sączu
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
- Możliwość korzystania z Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do obsługi monitora ekranowego
- Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne „trzynastka”
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
- praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę,
- praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Grottgera 50,
- budynek wyposażony w windę osobowa, klatkę schodową o szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm,
- drzwi do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.