
Dyrektor Centrum Rozwoju Analiz Bankowości Elektronicznej
- Kraków, małopolskie
- Wolontariat
- Pełny etat
- wiedzę oraz doświadczenie w pracy w zakresie rozwoju usług i produktów cyfrowych (mile widziane usługi finansowe) oraz prowadzenia analiz biznesowych,
- znajomość praktyk zbierania wymagań, tworzenia produktu oraz technik modelowania procesów,
- minimum 5 lat doświadczenia w zakresie wdrażania rozwiązań cyfrowych lub jako analityk biznesowy / customer journey specialist,
- minimum 2 lata w roli lidera zespołu lub koordynatora obszaru analitycznego,
- znajomość metodyk zwinnych (Scrum, Kanban), w tym wartości, ról, procesów i wydarzeń,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem - mentoring, coaching, rozwiązywanie konfliktów, facylitacja, servant leadership,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na współpracę i dzielenie się wiedzą,
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego - pozwalającą uczestniczyć w spotkaniach branżowych,
- znajomość narzędzi takich jak JIRA i Confluence,
- doświadczenie we współpracy z interdyscyplinarnymi zespołami w środowisku zwinnym,
- mile widziane: certyfikaty lub ukończone szkolenia z leadershipu, agile i zarządzania zespołami (np. PSPO, PSM, SAFe Agilist).
- zapewnianiu spójności i wysokiej jakości analizy biznesowej (w tym tworzenie i rozwój standardów) w tworzeniu rozwiązań bankowości elektronicznej,
- wsparciu zespołów (squadów) w projektowaniu i analizie procesów biznesowych oraz tworzeniu rozwiązań cyfrowych,
- rozwijaniu kompetencji i potencjału członków chapteru - poprzez mentoring, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem,
- identyfikowaniu potrzeb rozwojowych członków chapteru i inicjowaniu działań szkoleniowych (wewnętrznych i zewnętrznych),
- tworzeniu i wdrażaniu standardów pracy oraz procesów w ramach chapteru - w tym narzędzi, dobrych praktyk i usprawnień,
- wspieraniu Tribe Leaderów i Product Ownerów w realizacji celów biznesowych - m.in. przez optymalną alokację członków chapteru do zespołów (squadów) oraz dbanie o jakość i rozwój kompetencji,
- organizowaniu regularnych spotkań chapteru - budowaniu kultury współpracy, otwartości i dzielenia się wiedzą,
- byciu bezpośrednim przełożonym członków chapteru - prowadzeniu rozmów rozwojowych, udzielaniu feedbacku i dbaniu o ich rozwój,
- współpracy z innymi Chapter Leaderami - dzieleniu się wiedzą i synchronizacji standardów w organizacji,
- udziale w rekrutacjach i onboardingu nowych specjalistów - prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, planowaniu wdrożenia i mentoringu.
- umowę o pracę,
- pracę hybrydową,
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”,
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców - odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet - przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.