Lider Zespołu Wsparcia IT

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 godzina temu
  • Zarządzanie rozproszonym, globalnym zespołem specjalistów IT pracujących zmianowo.
  • Nadzór nad procesem reagowania na alerty, eskalacji i rozwiązywania incydentów.
  • Zapewnienie wsparcia technicznego w języku angielskim dla pracowników firmy na całym świecie.
  • Odpowiedzialność za dokumentację, zgodność z procesami i udział w kluczowych projektach.
Wymagania
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem IT.
  • Silne zaplecze techniczne w obszarze infrastruktury IT i bezpieczeństwa.
  • Płynną znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność pracy pod presją, proaktywność i doskonałe zdolności komunikacyjne.
  • Gotowość do pracy zmianowej w razie potrzeby.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę), elastyczny model pracy (hybrydowo lub stacjonarnie).
  • Międzynarodowe środowisko pracy o skandynawskiej kulturze.
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, premie, świeże owoce.
  • Dostęp do szkoleń, rozwój w firmie oraz świetną atmosferę.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl