referent

  • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie KrajeńskimKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:referent do spraw Zespołu ds. Kadr i Szkolenia i Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Sępólnie Krajeńskim89-400 Sępólno Krajeńskie ul. Kościuszki 8Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji jawnej w jednostce.
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim
  • Sprawowanie nadzoru nad komendancką pocztą
  • Prowadzenie rejestrów, dzienników, książek, wykazów itp. wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonych
  • Ewidencjonowanie i aktualizowanie przepisów wewnętrznych oraz zapoznanie z nimi zgodnie z dekretacją przełożonego.
  • Przygotowywanie dokumentów do przekazania do Składnicy Akt.
  • Prowadzenie terminarzu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim i jego zastępcy.
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu poczty specjalnej i elektronicznej w jednostce.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, nie przekraczająca połowy dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, materiały biurowe. Bariery architektoniczne: praca na pierwszym piętrze, brak windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanych toalet, drzwi wejściowe i wewnętrzne o nieodpowiedniej szerokości. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaWymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowejpozostałe wymagania niezbędne:
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina,
  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
ul. T. Kościuszki 8
89-400 Sępólno Krajeńskie

InfoPraca

Podobne oferty pracy

  • REFERENT ZESPOŁU DS. KADR I SZKOLENIA I PREZYDIALNEGO

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Więcbork, kujawsko-pomorskie
    Numer oferty: StPr/25/0530 Obowiązki: 1. Zapewnienie prawidłowego obieg korespondencji jawnej w jednostce. 2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurową sekretariatu Komendanta P…
    • 6 dni temu
  • Referent

    Komenda Powiatowa Policji w Sepolnie Krajenskim

    • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
    Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie Ogłosze…
    • 7 dni temu
  • referent

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
    Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku: Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji jawnej w jednostce. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Ko…
    • 8 dni temu