
referent
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji jawnej w jednostce.
- Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim
- Sprawowanie nadzoru nad komendancką pocztą
- Prowadzenie rejestrów, dzienników, książek, wykazów itp. wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonych
- Ewidencjonowanie i aktualizowanie przepisów wewnętrznych oraz zapoznanie z nimi zgodnie z dekretacją przełożonego.
- Przygotowywanie dokumentów do przekazania do Składnicy Akt.
- Prowadzenie terminarzu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim i jego zastępcy.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu poczty specjalnej i elektronicznej w jednostce.
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność,
- nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2025 roku poz. 636) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej;
- ustawa o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. 2024 poz. 632, 1222) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej;
- Ustawa z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2025r. poz. 277),
- Ustawa z dn. 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2025r. poz. 769)