referent

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji jawnej w jednostce.
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim
  • Sprawowanie nadzoru nad komendancką pocztą
  • Prowadzenie rejestrów, dzienników, książek, wykazów itp. wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonych
  • Ewidencjonowanie i aktualizowanie przepisów wewnętrznych oraz zapoznanie z nimi zgodnie z dekretacją przełożonego.
  • Przygotowywanie dokumentów do przekazania do Składnicy Akt.
  • Prowadzenie terminarzu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim i jego zastępcy.
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu poczty specjalnej i elektronicznej w jednostce.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina,
  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji lub pracy biurowej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, nie przekraczająca połowy dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, materiały biurowe. Bariery architektoniczne: praca na pierwszym piętrze, brak windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanych toalet, drzwi wejściowe i wewnętrzne o nieodpowiedniej szerokości. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:I etap:- analiza merytoryczna aplikacji (weryfikacja dokumentów uwzględniając kompletność i stawiane wymagania);II etap:- pisemny test wiedzy ok. 15-16 września 2025 roku (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania; niestawienie się w wyznaczonym terminie na test oznacza rezygnację z dalszego postępowania kwalifikacyjnego);III etap:- rozmowa kwalifikacyjna z komisją bezpośrednio po pozytywnym zaliczeniu testu.Zakres zagadnień obowiązujący na teście wiedzy:
  • ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2025 roku poz. 636) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej;
  • ustawa o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. 2024 poz. 632, 1222) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej;
  • Ustawa z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2025r. poz. 277),
  • Ustawa z dn. 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2025r. poz. 769)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • REFERENT ZESPOŁU DS. KADR I SZKOLENIA I PREZYDIALNEGO

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Więcbork, kujawsko-pomorskie
    Numer oferty: StPr/25/0530 Obowiązki: 1. Zapewnienie prawidłowego obieg korespondencji jawnej w jednostce. 2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurową sekretariatu Komendanta P…
    • 6 dni temu
  • referent

    • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
    Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw Zespołu ds. Kadr i Szkolenia i Prez…
    • 8 dni temu
  • Referent

    Komenda Powiatowa Policji w Sepolnie Krajenskim

    • Sępólno Krajeńskie, kujawsko-pomorskie
    Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie Ogłosze…
    • 7 dni temu