
Specjalista ds. marketingu produktowego
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej dla nowych produktów na rynkach zagranicznych,
- przygotowywanie skutecznych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż na rynku eksportowym,
- opracowywanie materiałów promocyjnych dla produktów wprowadzanych do oferty,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- ścisła współpraca z działem sprzedaży w kraju i poza granicami Polski.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż w eksporcie,
- praktyka w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek,
- dobra orientacja w aktualnych trendach digital marketingu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),
- realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowych i sprzedażowych,
- możliwość rozwoju zawodowego.
- ubezpieczenie na życie,
- zniżki na produkty i usługi firmowe,
- parking dla pracowników,
- program poleceń pracowniczych,
- szansa na zdobycie dodatkowych uprawnień,