
starszy inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- sprawdza podstawę prawną oraz dokonuje analizy pod względem formalno - technicznym aktów prawnych przekazanych do publikacji w dzienniku urzędowym oraz współpracuje w tym zakresie z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji różnego szczebla,
- sporządza w wersji elektronicznej skorowidz dziennika urzędowego oraz projekty obwieszczeń Wojewody w sprawie sprostowania błędu w tekście aktu prawnego ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego,
- prowadzi rejestr porozumień w sprawie powierzenia prowadzenia w imieniu Wojewody niektórych spraw z zakresu jego właściwości jednostkom samorządu terytorialnego lub organom innych samorządów działających na obszarze województwa, kierownikom państwowych i samorządowych osób prawnych oraz innych państwowych jednostek organizacyjnych funkcjonujących w województwie,
- prowadzi wykaz zespołów doradczych powoływanych zarządzeniem Wojewody,
- prowadzi archiwum oryginalnych tekstów w wersji papierowej ogłoszonych aktów prawnych w dzienniku urzędowym.
- Wykształcenie: średnie
- Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- znajomość ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad techniki prawodawczej,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- komumikatywność - poziom przeciętny
- umiejętność współpracy w zespole - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- stabilne zatrudnienie w korpusie służby cywilnej w oparciu o umowę o pracę
- dodatek comiesięczny za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne
- nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
- ruchomy czas pracy
- perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych dla pracowników oraz ich dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
- dofinansowanie do zakupu okularów
- siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych
- dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1
- Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- komunikatywność - poziom przeciętny
- umiejetność współpracy w zespole - poziom przeciętny