starszy inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 4 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • sprawdza podstawę prawną oraz dokonuje analizy pod względem formalno - technicznym aktów prawnych przekazanych do publikacji w dzienniku urzędowym oraz współpracuje w tym zakresie z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji różnego szczebla,
  • sporządza w wersji elektronicznej skorowidz dziennika urzędowego oraz projekty obwieszczeń Wojewody w sprawie sprostowania błędu w tekście aktu prawnego ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego,
  • prowadzi rejestr porozumień w sprawie powierzenia prowadzenia w imieniu Wojewody niektórych spraw z zakresu jego właściwości jednostkom samorządu terytorialnego lub organom innych samorządów działających na obszarze województwa, kierownikom państwowych i samorządowych osób prawnych oraz innych państwowych jednostek organizacyjnych funkcjonujących w województwie,
  • prowadzi wykaz zespołów doradczych powoływanych zarządzeniem Wojewody,
  • prowadzi archiwum oryginalnych tekstów w wersji papierowej ogłoszonych aktów prawnych w dzienniku urzędowym.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o samorządzie województwa,
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad techniki prawodawczej,
  • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • komumikatywność - poziom przeciętny
  • umiejętność współpracy w zespole - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w korpusie służby cywilnej w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek comiesięczny za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • ruchomy czas pracy
  • perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych dla pracowników oraz ich dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • dofinansowanie do zakupu okularów
  • siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych
  • dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1
  • Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:- ocena wiedzy merytorycznej - wynik zaliczenia 60%- weryfikacja wymaganych kompetencji:
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • komunikatywność - poziom przeciętny
  • umiejetność współpracy w zespole - poziom przeciętny

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • inspektor

    • Wrocław, dolnośląskie
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej i poczt…
    • 2 godziny temu
  • starszy referent

    • Wrocław, dolnośląskie
    Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy referent do spraw wierzycielskich w Drugim Referacie Spraw Wierzyciels…
    • 1 dzień temu
  • starszy inspektor

    • Wrocław, dolnośląskie
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw redagowania Dziennika Urzędowego Wojewódz…
    • 4 dni temu