
Head of Content Operations
- mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Organizacja, egzekucja i rozwój procesów publikacji treści na nośnikach digital signage przy wykorzystaniu CMS/DAM.
- Zarządzanie zespołem Content Operations
- Współtworzenie kierunku rozwoju narzędzi do zarządzania treściami
- Wdrażanie nowych funkcjonalności, usprawnień i automatyzacji
- Ścisła współpraca z działem rozwoju produktu, działem kreatywnym, analityką i strategią.
- Realizacja planów emisyjnych dla kluczowych klientów.
- Bieżąca komunikacja z klientami – prezentacja narzędzi i usług, prowadzenie szkoleń
- Reagowanie na sytuacje awaryjne i zapewnienie ciągłości emisji treści.
- Umiejętność budowania relacji z klientami i jasnego prezentowania rozwiązań technologicznych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i koordynacji projektów w obszarze administracją treści
- Bardzo dobra znajomość narzędzi CMS lub DAM
- Zdolność do skutecznego działania w dynamicznym środowisku i w sytuacjach awaryjnych.
- Wysoka dbałość o szczegóły oraz umiejętność priorytetyzacji zadań.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Praca w digital signage / AV / broadcast / e-commerce.
- Współpraca na styku IT, designu i klienta.
- Znajomość narzędzi takich jak ClickUp, Figma.