
Asystent Administracyjny w Kancelarii Prawnej
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Asystent Administracyjny w Kancelarii Prawnej
MKM/ADKP/0412
- administracyjne wsparcie prawników w codziennych obowiązkach;
- edycja i formatowanie dokumentów;
- nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
- kontakt z urzędami;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- kontakt z klientami firmy;
- inne zadania zlecone ad hoc.
- min. rok doświadczenia na stanowisku asystenckim w kancelarii prawnej;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2);
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
- pracę w ścisłym Centrum Warszawy;
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji w ramach profesjonalnej asystentury w ramach współpracy;
- atrakcyjne warunki finansowe i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Jobdesk.pl