Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Departamencie Kontroli (pielęgniarka, fizjoterapeuta)

Centrala NFZ

  • Katowice, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroliw Terenowym Wydziale Kontroli XII w Katowicachw Departamencie Kontroli (pielęgniarki, fizjoterapeuci)Numer ogłoszenia: DK/25/137Miejsce pracy: Katowice2 etaty / umowa o pracęTermin składania ofert 24.09.2025 r.Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.GŁÓWNE ZADANIA
  • udział w opracowywaniu projektu programu kontroli;
  • przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli;
  • dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób obiektywny i rzetelny oraz na podstawie dowodów zebranych w toku wykonywania czynności;
  • współpraca z kontrolerami, kierownikiem zespołu kontrolującego, Kierownikiem Działu Realizacji Kontroli oraz Naczelnikiem Terenowego Wydziału Kontroli XII w Katowicach;
  • sporządzanie wymaganych dokumentów z przeprowadzonej kontroli;
  • wykonywanie innych czynności - w szczególności badanie i ocena dokumentacji medycznej;
  • prowadzenie czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146).
WYMAGANIAWYMAGANIA KONIECZNE
  • wykształcenie: wyższe medyczne - pielęgniarki, fizjoterapeuci;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.
WYMAGANIA DODATKOWE
  • posiadanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych;
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  • działanie zgodnie z etyką zawodową;
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.WYMAGANE DOKUMENTY
  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
  • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
  • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
  • dofinansowanie karty sportowej
  • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 24.09.2025 r.: elektronicznie - za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 - 16.00) lub przesłać na adres:Centrala Narodowego Funduszu Zdrowiaul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawaz dopiskiem: oferta pracy DK/25/137Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Praca.pl