STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W BIURZE INWESTYCJI I BUDOWNICTWA (NR 2069)
Centralna Baza Ofert Pracy
- Dobrcz, kujawsko-pomorskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) koordynowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie;
b) koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem zapytań ofertowych realizowanych przez Urząd;
c) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy planowana od dnia 01 października 2025 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa oraz w terenie;
e) pomieszczenie biurowe usytuowane na piętrze budynku, miejsce pracy nie jest dostosowanie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (budynek nie posiada windy).W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
- biegła obsługa komputera
- obsługa urządzeń biurowych
- wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat. B
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
- Wymagania niezbędne:a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:- wykształcenie wyższe; - co najmniej 2 letni staż pracy zawodowej;b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;c) znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, innych niezbędnych na stanowisku pracy oraz struktur administracji publicznej;d) kandydat powinien mieć także:- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;- posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe:a) wykształcenie wyższe preferowane w zakresie administracji, zamówień publicznych;b) studia podyplomowe, szkolenia/kursy z zamówień publicznych;c) doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji publicznej;d) komunikatywność;e) inicjatywa i dyspozycyjność;f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole;g) prawo jazdy kat. B.
InfoPraca