
Marketing Manager
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Koordynacja centralnych kampanii marketingowych, z naciskiem na zwiększanie sprzedaży i retencji klientów
- Generowanie innowacyjnych pomysłów na niestandardowe kampanie i rozszerzanie kanałów dotarcia do klienta
- Mierzenie efektywności kampanii, analiza danych oraz identyfikowanie obszarów do optymalizacji
- Analiza trendów rynkowych, działań konkurencji i sezonowości w celu maksymalizacji efektywności kampanii
- Analiza lejka sprzedaży: zwiększanie efektywności dotarcia do studentów, zwłaszcza tych z pierwszego roku oraz przekształcanie ich w najemców
- Inicjowanie działań wspierających przedłużenia umów oraz programy poleceń
- Nadzorowanie i weryfikowanie efektywności działań agencji Performance Marketingu (reklamy Google Ads, Paid Social, SEO), z naciskiem na osiąganie konkretnych rezultatów i zrozumienie specyfiki biznesu student housing
- Koordynacja i wdrożenie dużego projektu brandingowego mającego na celu odświeżenie marki i jej komunikacji
- Rozwój kanałów marketingowych i lokalne aktywacje: wspieranie i profesjonalizacja działań lokalnych, mających na celu aktywizację studentów w ośrodkach akademickich i ich bezpośrednim otoczeniu
- Opracowanie i wdrożenie nowej strategii zarządzania relacjami z klientami poprzez różne kanały (planowane wdrożenie CRM)
- Wspieranie zbierania danych o klientach oraz inicjowanie działań retencyjnych
- Rozwój strategii social media, wyznaczanie celów, pozycjonowanie marki oraz śledzenie trendów i działań konkurencji
- Rozwój video marketingu, w tym nadzór i wspieranie programu ambasadorskiego
- Aktywna współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi, partnerami komercyjnymi i influencerami. Poszukiwanie nowych partnerstw i inicjowanie działań barterowych
- Wykorzystanie narzędzi AI do automatyzacji procesów marketingowych i zwiększenia ich efektywności
- Zarządzanie Specjalistą ds. Marketingu
- Około 5-letnie doświadczenie w samodzielnej i kompleksowej roli Marketing Managera - preferowane w branży usługowej skierowanej do klientów B2C
- Doświadczenie w analizie lejka zakupowego, działaniach lead generation oraz performance marketingu B2C
- Dogłębne rozumienie mechanizmów online marketingu oraz umiejętność nadzorowania i weryfikacji efektywności działań agencji
- Proaktywna postawa i podejście „hands-on"
- Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone obszary i ich wyniki
- Duża kreatywność i nastawienie na rozwiązywanie problemów, a także zdolność do podejmowania decyzji i eksperymentowania
- Wysokie umiejętności interpersonalne (szukamy osoby otwartej, dynamicznej i bezpośredniej, która potrafi komunikować się w sposób jasny i konkretny)
- Silne zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz skuteczność w dopinaniu projektów do końca
- Z uwagi na kameralną atmosferę w centrali, poszukujemy osoby, która będzie dobrze pasować do mniej hierarchicznej, płaskiej struktury. Musi to być osoba, która działa partnersko i jest elastyczna.
- Doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem (lub potencjał do objęcia takiej roli)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Praca w rosnącej organizacji, będącej liderem rynku
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i kreacji
- Duża sprawczość i krótka ścieżka decyzyjna
- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B
- Roczna premia w wysokości 1 pensji uzależniona od realizacji celów
- Pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, indywidualne lekcje języków obcych online
- Praca w modelu hybrydowym (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie)