Financial Controller Manager

RITS Professional Services Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Financial Controller ManagerTwój zakres obowiązków
  • Udział w tworzeniu budżetu głównego Spółki oraz budżetów poszczególnych obszarów biznesowych.
  • Prognozowanie wyników finansowych dla potrzeb długoterminowego planowania strategicznego.
  • Aktywne pozyskiwanie i zarządzanie źródłami finansowania poprzez budowanie trwałych relacji z partnerami zewnętrznymi.
  • Cykliczne raportowanie wyników finansowych dla interesariuszy.
  • Przygotowywanie zarówno cyklicznych, jak i ad-hoc raportów zarządczych oraz analiz, rekomendowanie wniosków i zaleceń do Zarządu.
  • Zarządzanie płynnością finansową Spółki.
  • Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej, umożliwiając lepsze monitorowanie i zarządzanie finansami.
  • Skuteczne zarządzanie Zespołem, obejmujące motywowanie, koordynację oraz rozwijanie kompetencji członków Zespołu.
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, wspierającej proces podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.
  • Identyfikacja obszarów rozwojowych i optymalizacja procesów finansowych zachodzących w Spółce.
  • Zapewnienie zgodności z przepisami prawa dot. rachunkowości i podatków.
Nasze wymagania
  • Minimum 5-7 lat doświadczenia w obszarze finansów korporacyjnych, controllingu lub audytu finansowego.
  • Praktycznej, ugruntowanej wiedzy z zakresu rachunkowości zarządczej i polskiego prawa podatkowego.
  • Doświadczenia w strategicznym planowaniu, budżetowaniu i prognozowaniu w dynamicznym środowisku biznesowym.
  • Umiejętność prognozowania wyników finansowych dla potrzeb długoterminowego planowania strategicznego
  • Doświadczenie w cyklicznym raportowaniu wyników finansowych dla interesariuszy w sposób precyzyjny i rzetelny.
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności liderskich i doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
  • Zdolności analitycznego myślenia, przekuwania danych w konkretne wnioski i rekomendacje dla Zarządu.
  • Samodzielności, inicjatywy i proaktywnego podejścia do optymalizacji procesów.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1), umożliwiającej swobodną komunikację z partnerami.
  • Gotowości do adaptacji i elastyczności w reagowaniu na nowe wyzwania biznesowe.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie, nauka i rozwój w branży nowoczesnych technologii
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne (możliwość skorzystania z placówek LuxMed,
  • EnelMed, Babka Medica lub Centrum Damiana) lub Karta Sportowa
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Preferowaną formę umowy
  • Biuro przyjazne zwierzakom ;)
  • Praca hybrydowa 2 dni w tygodniu z komfortowego biura w centrum Warszawy (Fabryka Norblina)
  • Aktywności społeczne i imprezy integracyjne

Gowork

Podobne oferty pracy

  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 7 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 2 dni temu
  • Business Development Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 12 dni temu