
specjalista(-ka) relacji z klientem biura maklerskiego
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- pracę stacjonarną w 3 Oddziale w Krakowie, ul. Pawia 24,
- Lider zespołu : Sebastian Kasperczyk
- udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej
o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe,
- masz ponad 5-letnie doświadczenie w bankowości i sprzedaży usług i produktów bankowych, w tym produktów inwestycyjnych,
- cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,
- masz wiedzę w zakresie funkcjonowania rynku kapitałowego oraz jego instrumentów,
- lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz,
- czujesz się komfortowo zarówno w pracy indywidualnej jak i zespołowej,
- chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nowe kompetencje zgodnie z wybraną specjalizacją z zakresu analityki finansowej, analizy rynku, obszaru ryzyka.
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych,
- wiedzę z prawa bankowego i produktów nie bankowych oferowanych przez bank,
- prawo jazdy kat. B.
- pozyskiwanie dla oddziału nowych klientów
- określenie potrzeb klientów, przygotowanie i prezentacja ofert dla klientów
- oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb finansowych klientów (negocjacje w ramach przyznanych uprawnień)
- realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości, etyki sprzedaży oraz wysokiej dochodowości
- rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji i współpraca z Santander Biuro Maklerskie w zakresie reklamacji dotyczących usług maklerskich.
- pełna obsługa wniosków kredytowych, kart i usług elektronicznych
- zarządzanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami
- promowanie i prezentowanie usług bankowości elektronicznej, informowanie klientów o wszystkich kanałach, w których bank jest dostępny dla klienta
- zapewnienie klientom przyjaznej atmosfery, fachowej i kompleksowej obsługi
- umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- pracę stacjonarną w 3 Oddziale w Krakowie, ul. Pawia 24,
- ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych,
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,
- możliwość udziału w wolontariacie,
- dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci),
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy.
- Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie.
- Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.