Dyrektor realizacji projektu

Adamietz

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
Otwartość, kreatywność, nowe pomysły - to jest to co cenimy. Szukamy osób, które chcą rozwijać się w branży budowlanej, jako Dyrektor realizacji projektów. Jeśli chcesz, aby Twoje działania, miały realny wpływ na rozwój firmy i spełniasz nasze wymagania to zapraszamy do aplikowania!Dyrektor realizacji projektuTwój zakres obowiązków
  • całościowe zarządzanie podległymi projektami budowlanymi (głównie projekty kubaturowe, przemysłowe)
  • identyfikacja potencjalnych ryzyk przy realizacji projektów oraz wdrażanie odpowiednich zmian i rozwiązań
  • reprezentowanie i wzmacnianie marki Adamietz na rynku
  • budowanie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymywanie poprawnych relacji biznesowych, a tym samym realizacja celów biznesowych
  • bieżąca współpraca z klientem na każdym etapie realizacji projektu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizowanych działań
  • odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz dyscyplinę finansową podczas realizacji projektów
  • opracowywanie niezbędnych dla realizacji projektu dokumentów i procedur oraz ich aktualizacja
  • ocena stanu budowy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich
  • raportowanie wyników projektów oraz optymalizacja procesów ich realizacji
  • optymalizowanie struktury kosztów, ocena projektów inwestycyjnych, odpowiedzialność za płynność finansową
  • zarządzanie zespołem podległych pracowników oraz współpraca z przełożonymi i innymi działami w firmie
  • konsultowanie, opiniowanie i zatwierdzanie projektów technicznych oraz proponowanych rozwiązań projektowych
  • przekazywanie na bieżąco danych o rzeczowej i finansowej realizacji zadań odpowiednim komórkom organizacyjnym
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe – preferowany kierunek budownictwo
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania dużymi projektami budowlanymi
  • ranżowa wiedza techniczna i ukierunkowanie na finansowy sukces projektu
  • wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania projektem budowlanym, koordynowania, delegowania zadań oraz ich egzekwowania
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z innymi osobami, komunikacji i dzielenia się informacją
  • asertywność oraz umiejętności negocjacyjne
  • zaangażowanie w powierzony projekt
  • znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym, umożliwiającym swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie budowlanej o ugruntowanej pozycji w branży
  • realizacja dużych kontraktów w kraju i za granicą
  • możliwość budowania pozycji zawodowej, poszerzania kompetencji i doświadczenia w zespole specjalistów i ekspertów
  • dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy

Gowork

Podobne oferty pracy

  • SPECJALISTA-KOORDYNATOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
    Numer oferty: StPr/25/0967 Obowiązki: 1. Przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie: a) współpracy z Wydziałem Przygotowania Inwestycji przy przygotowaniu dokumentacji t…
    • 1 dzień temu
  • kierownik projektu

    • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: kierownik projektu do spraw zarządzania inwestycjami w Zespole K…
    • 9 dni temu