
Customer Service Representative with German
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- atrakcyjne wynagrodzenie - 8500 zł brutto
- umowę o pracę tymczasową do końca roku - z realną perspektywą przedłużenia lub zatrudnienia bezpośrednio przez pracodawcę
- hybrydowy model pracy - 3 dni pracy zdalnej, 2 dni w biurze (południe Krakowa)
- biurowe godziny pracy - elastyczny start między 8:00 a 9:00
- pakiet benefitów - karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy benefitowej (kafeteria)
- kompleksowe wdrożenie - otrzymasz pełne wsparcie i szkolenie na początku pracy
- międzynarodowe środowisko - możliwość codziennego kontaktu z językiem niemieckim i angielskim
- rozwój zawodowy - możliwość dalszego awansu w strukturach firmy
- profesjonalna obsługa klientów B2C i B2B - odpowiadanie na zapytania, rozpatrywanie reklamacji, zbieranie opinii
- wsparcie klientów przez czat, komunikatory, połączenia telefoniczne i system ticketowy
- współpraca z działami wewnętrznymi i firmami logistycznymi
- zarządzanie systemami wewnętrznymi i dbanie o jakość danych
- wsparcie techniczne w mediach społecznościowych
- udział w działaniach związanych z promocjami i ofertami
- znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- mile widziane pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta
- poszukujemy kogoś, kto jest proaktywny, chętnie poszukuje rozwiązań i lubi pracę z ludźmi
- uśmiechu, otwartości i komunikatywności - dla nas liczy się dobra energia! :)
Jobs.pl