
doradca(-czyni) ds. zdalnej relacji klienta Private Banking
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy),
- pracę w modelu hybrydowym, biuro w Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross) lub Wrocławiu, ul. Robotnicza 11 (przy Muzeum Współczesnym),
- pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a)
- zespół/lider: Zespół Zdalnej Relacji z Klientem Private Banking, Adam Stanikowski
- sprzedaż produktów bankowych, w tym inwestycyjnych
- miesięczny system premiowy,
- cel: bieżąca obsługa klienta/oferowanie klientom produktów i dopasowanie ich do potrzeb
- masz doświadczenie w obsłudze i sprzedaży produktów bankowych,
- nastawienie na realizację celów Cię nie opuszcza,
- cechuje Cię pozytywne i przyjazne nastawienie do ludzi,
- działasz z inicjatywą i motywacją,
- jesteś komunikatywny/a, życzliwy/a i gotowy/a do pomocy,
- posiadasz doskonałe umiejętności analityczne
- masz otwartość na nowinki techniczne,
- poczuwasz się do odpowiedzialności,
- uczysz sie szybko i chcesz rozwijać,
- masz przynajmniej wykształcenie średnie,
- potrafisz planować i organizować swoją pracę.
- wiedza w zakresie funkcjonowania rynku kapitałowego oraz jego instrumentów (obligacje, akcje, indeksy giełdowe, fundusze inwestycyjne, zarządzanie aktywami, itp.)
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych.
- wsparcie Klientów Bankowości Prywatnej oraz Select w ich codziennym bankowaniu
- terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów w kanałach telefon, wideo i czat
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi zgodnie z naszymi standardami
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
- obsługa i oferowanie Klientom produktów inwestycyjnych
- dbanie o bezpieczeństwo klientów poprzez zgłaszanie transakcji podejrzanych
- promocja produktów i usług banku
- i … bycie pozytywnie zakręconym/ą na punkcie klienta :)
- umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy),
- pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy (w zależności od stanowiska).
- Na początku Twój/oja przełożony/a pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz rozpoczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z managerem.
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj z nami w naszym zespole!