doradca(-czyni) ds. zdalnej relacji klienta Private Banking

Santander

  • Poznań, wielkopolskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 26 dni temu
doradca(-czyni) ds. zdalnej relacji klienta Private BankingCountry: Polanddoradca(-czyni) ds. zdalnej relacji klienta Private BankingNa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy),
  • pracę w modelu hybrydowym, biuro w Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross) lub Wrocławiu, ul. Robotnicza 11 (przy Muzeum Współczesnym),
  • pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a)
  • zespół/lider: Zespół Zdalnej Relacji z Klientem Private Banking, Adam Stanikowski
  • sprzedaż produktów bankowych, w tym inwestycyjnych
  • miesięczny system premiowy,
  • cel: bieżąca obsługa klienta/oferowanie klientom produktów i dopasowanie ich do potrzeb
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • masz doświadczenie w obsłudze i sprzedaży produktów bankowych,
  • nastawienie na realizację celów Cię nie opuszcza,
  • cechuje Cię pozytywne i przyjazne nastawienie do ludzi,
  • działasz z inicjatywą i motywacją,
  • jesteś komunikatywny/a, życzliwy/a i gotowy/a do pomocy,
  • posiadasz doskonałe umiejętności analityczne
  • masz otwartość na nowinki techniczne,
  • poczuwasz się do odpowiedzialności,
  • uczysz sie szybko i chcesz rozwijać,
  • masz przynajmniej wykształcenie średnie,
  • potrafisz planować i organizować swoją pracę.
Mile widziane, jeśli będziesz mieć:
  • wiedza w zakresie funkcjonowania rynku kapitałowego oraz jego instrumentów (obligacje, akcje, indeksy giełdowe, fundusze inwestycyjne, zarządzanie aktywami, itp.)
  • umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych.
Twoje zadania w tej roli:
  • wsparcie Klientów Bankowości Prywatnej oraz Select w ich codziennym bankowaniu
  • terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów w kanałach telefon, wideo i czat
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi zgodnie z naszymi standardami
  • budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
  • obsługa i oferowanie Klientom produktów inwestycyjnych
  • dbanie o bezpieczeństwo klientów poprzez zgłaszanie transakcji podejrzanych
  • promocja produktów i usług banku
  • i … bycie pozytywnie zakręconym/ą na punkcie klienta :)
To masz na bank:
  • umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy),
  • pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
  • Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy (w zależności od stanowiska).
  • Na początku Twój/oja przełożony/a pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
  • Po okresie wdrożenia zaczniesz rozpoczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z managerem.
  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander