Product Owner (e-commerce) @ Ceneo.pl

Ceneo.pl

  • Wrocław, dolnośląskie
  • 12 000-15 000 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
✅ Szukamy Ciebie, jeśli:
  • Masz doświadczenie jako Product Owner (lub pokrewna rola) w środowisku e-commerce
  • Swobodnie analizujesz dane i podejmujesz decyzje na ich podstawie (w tym: Google Analytics, Excel – must have)
  • Potrafisz zebrać i ułożyć wymagania projektowe, współpracować z interesariuszami, a także nadać projektom kierunek
  • Rozumiesz, czym jest prawdziwy ownership i bierzesz odpowiedzialność za swoje produkty
  • Masz doświadczenie w pracy w Scrumie (lub zwinnych metodykach)
  • Jesteś samodzielny/a, proaktywny/a i potrafisz skutecznie priorytetyzować
  • Znasz branżę e-commerce, śledzisz jej rozwój lub przynajmniej jesteś aktywnym użytkownikiem platform e-commerce dzięki czemu rozumiesz potrzeby użytkownika końcowego
  • Znasz (lub chcesz poznać): GTM, Power BI, Azure Data Explorer, T-SQL/KQL, Figma, Looker – nie musisz wszystkiego, ale otwartość na dane i narzędzia analityczne to konieczność
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Masz doświadczenie w e-commerce, potrafisz połączyć wizję produktu z danymi i umiesz współpracować z zespołami developerskimi?Szukamy osoby, która nie tylko rozumie potrzeby użytkownika i biznesu, ale potrafi też zamieniać je w konkretne rozwiązania.W tej roli staniesz się właścicielem kluczowych funkcjonalności naszego serwisu – od pierwszego pomysłu, przez analitykę i development, aż po wdrożenie i optymalizację.,[Kreowanie wizji produktu i kierunku rozwoju funkcjonalności serwisu — z realnym wpływem na kształt jednej z największych platform zakupowych w Polsce, Przekładanie potrzeb użytkowników i interesariuszy na mierzalne cele biznesowe, Analiza danych (m.in. z Google Analytics, MS SQL, Search Console) oraz definiowaniu wymagań funkcjonalnych, Optymalizacja istniejących produktów, utrzymaniu ich jakości i rozwijaniu ich potencjału, Monitorowanie KPI oraz raportowaniu efektów wprowadzanych zmian, Bliska współpraca z zespołem developerskim oraz innymi działami w firmie, Wsparcie działań komunikacyjnych i edukacyjnych wokół rozwijanych produktów.] Requirements: Google Analytics, Excel, GTM, Power BI, Azure Data, T-SQL, Figma, Looker, Scrum

No Fluff Jobs