
Recepcjonistka/office manager
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Niepełny etat
Recepcjonistki, która będzie pierwszym punktem kontaktu w reprezentacyjnym biurze w Warszawie.Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa gości i dbanie o wizerunek recepcji
- Wsparcie administracyjne dla szefa biura oraz szefa sprzedaży
- Zarządzanie kalendarzami, organizacja spotkań i wizyt
- Obsługa korespondencji (odbiór, nadawanie, ewidencja dokumentów)
- Organizacja wysyłek (np. paczki świąteczne, gifty dla klientów)
- Wsparcie codziennego funkcjonowania biura (zamówienia, kurierzy, zaopatrzenie kuchni)
- Możliwość udziału w eventach firmowych w okresach wzmożonej aktywności (np. święta, wakacje)
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dyspozycyjność w godzinach 8:00–16:00
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej lub recepcyjnej
- Praca na część etatu
- Możliwość rozwoju i dalszej współpracy po okresie tymczasowym
- Szkolenie wdrażające
- Biuro działa w godzinach 8:00–16:00