Office Manager

Grafton Sp. Z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • Właśnie
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.Szukamy doświadczonej i zorganizowanej osoby na stanowisko Office Managera w dynamicznym środowisku. Jeśli jesteś proaktywną osobą zorientowaną na ludzi i zależy ci na płynnym funkcjonowaniu biura, ta rola jest dla ciebie. Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Twoje zadania:
  • Koordynacja pracy biura, w tym kontakt z zarządcą budynku oraz dostawcami usług (np. sprzątanie, serwis techniczny).
  • Współpraca z działem HR, pomoc w obsłudze procesów rekrutacyjnych i wdrożeniowych.
  • Zarządzanie kluczowymi projektami biurowymi, takimi jak relokacje czy remonty, oraz wsparcie w procesach certyfikacji (np. ISO).
  • Nadzorowanie pracy recepcjonisty i bycie punktem kontaktowym dla managerów i pracowników, jak również zewnętrznych instytucji..
  • Pełnienie roli ambasadora firmy, dbanie o pozytywną komunikację z pracownikami i klientami.
  • Dbanie o przestrzeganie zasad BHP, segregację odpadów oraz przygotowywanie raportów środowiskowych.
WYMAGANIA:Czego oczekujemy?
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku jako Office Manager.
  • Płynna znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego (min. C1).
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność oraz podejście typu „can-do.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Doświadczenie w pracy z Power BI, a także znajomość przepisów BHP.
OFERUJEMY:Benefity:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Karta sportowa.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
  • Przyjazna atmosfera i wspierający zespół.

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 7 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 2 dni temu
  • Manager Działu Raportowania

    Cursor S.A.

    • Warszawa, mazowieckie
    zarządzanie działem raportowym (10 osób), w tym nadzór nad procesem tworzenia, analizowania i wdrażania raportów oraz zestawień dla klientów i przełożonych delegowanie zadań podle…
    • Właśnie