Transport Administrator

DHL

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Kto ma umiejętności, których potrzebuje nasza firma? Ty!Razem tworzymy łańcuch profesjonalistów - Zostań naszym ogniwem!DHL to globalny lider w zarządzaniu łańcuchem dostaw, wspierający rozwój klientów na całym świecie. Nasza firma, DHL Supply Chain, jest obecna w ponad 23 krajach, zapewniając bezpieczne i rzetelne połączenie ludzi i firm, co przyczynia się do globalnego handlu. W Polsce zatrudniamy około 5300 pracowników, zarządzając 20 magazynami o łącznej powierzchni ponad 840 000 m². Nasz zespół codziennie dostarcza najlepsze rozwiązania logistyczne, obsługując największe magazyny w Polsce i na świecie dla różnorodnych sektorów, w tym e-handlu, technologii, nauk przyrodniczych, zdrowia, energetyki, motoryzacji i handlu detalicznego.Pracujemy w oparciu o wzajemny szacunek, a od Ciebie oczekujemy otwartości na nowe wyzwania, których u nas nie brakuje!Co oferujemy?
  • Realne możliwości rozwoju - już ponad 70% procesów rekrutacji wyłaniamy z kandydatów wewnętrznych,
  • Umową czasową na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia,
  • Opiekę medyczną Medicover,
  • Wczasy pod gruszą,
  • Bony świąteczne,
  • Dofinansowanie do kart sportowej (Multisport),
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
  • Premia miesięczna,
  • Praca w trybie hybrydowym (1 dzień zdalnie w ciągu tygodnia),
  • Parking dla pracowników.
Jakie będą Twoje obowiązki?· Weryfikacja i księgowanie faktur oraz dokumentów przewoźników w systemach (KOFAX, Oracle),
  • Kontrola poprawności danych,
  • Wyjaśnianie rozbieżności na fakturach poprzez kontakt z przewoźnikami i klientami,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień,
  • Obsługa płatności, not obciążeniowych, reklamacji oraz płatności zaliczkowych,
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych dostawców w systemie (APEX),
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi.
Kogo poszukujemy?
  • Doświadczenie w obszarze logistyki, transportu lub księgowości – mile widziane.
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B1,
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Dokładność, skrupulatność oraz dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i gotowość do współpracy.
CO SIĘ DZIEJE Z TWOIM CV PO WYSŁANIU APLIKACJI?Pamiętaj, że mimo tego, iż zapoznajemy się z każdą złożoną aplikacją, ze względu na dużą ilość otrzymywanych CV, możemy odpowiedzieć wyłącznie kandydatom oraz kandydatkom, których kandydatura została pomyślnie zaakceptowana do dalszego etapu. W związku z powyższym, jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości w ciągu kolejnych 14 dni roboczych oznaczać będzie, że proces rekrutacji przeszedł niepomyślnie. Jeśli Twoje cv zostanie zakwalifikowane do kolejnego etapu, nasz Specjalista ds. Rekrutacji skontaktuje się z Tobą telefonicznie aby przedstawić Ci szczegóły pracy oraz porozmawiać o Twoim doświadczeniu oraz Twoich oczekiwaniach.
W zależności od procesu rekrutacyjnego, możesz zostać zaproszony/a na spotkanie w naszym oddziale. O decyzji wyniku rekrutacji zostaniesz poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.

DHL

Podobne oferty pracy

  • Administrator serwisu

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 7 dni temu