Jako Technik Serwisu ds. Zakres obowiązków: Diagnostyka usterek w systemach UPS Przeprowadzanie rozruchu, konserwacji i napraw wszystkich typów systemów UPS Instalacja i konfiguracja oprogramowania do zdalnego monitorowania Bezpośredni kontakt z klientami i kluczowymi interesariuszami na poziomie technicznym Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta i grupą serwisową w celu rozpatrywania wszelkich problemów związanych z obsługą klienta i identyfikowania reklamacji klientów Wykształcenie wyższe lub/i techniczne z zakresu elektrotechniki lub elektroniki Znajomość urządzeń bezprzerwowego zasilania UPS - mile widziane Doświadczenie w pracy serwisowej - warunek konieczny Uprawnienia SEP do 1kV - mile widziane Umiejętność czytania schematow elektrycznych Podstawowa wiedza z obszaru IT Umiejętność pracy w zespole Umiejętność samoorganizacji i priorytetyzowania zadań Odporność na stres Zrozumienie potrzeb klienta Język Angielski - minimum w zakresie czytania dokumentacji technicznej i podstawowej komunikacji Znajomość pakietu MS Office Prawo jazdy kat. B LI-AO1 Oferujemy: Samochód służbowy. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Pakiety świadczeń socjalnych. Prywatna opieka medyczna. Grupowe ubezpieczenie na życie. Karta Multisport Plus. Program poleceń pracowniczych. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Rozwój kariery w dużej, międzynarodowej organizacji, która mocno wspiera awanse wewnętrzne. We are committed to ensuring equal employment opportunities for job applicants and employees. Our recruitment processes use balanced selection criteria and avoid unlawful discrimination against applicants on the basis of their age, colour, disability, marital status, national origin, gender, gender identity, genetic information, race or racial origin, religion, sexual orientation or any other status protected or required by law.