
Specjalista ds. Wsparcia Usług IT (k/m)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnienie wsparcia pracownikom w zakresie świadczonych usług IT
- Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń odbiorców usług IT (pracowników) w ramach 1 linii wsparcia
- Aktualizacja i rozbudowa bazy wiedzy
- Bieżący monitoring dostępności usług IT
- Uczestniczenie w procesie zarządzania awarią i problemem
- Opracowywanie i dystrybucja komunikatów o usługach IT
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
- Współudział w realizacji zadań teleinformatycznych w projektach i inwestycjach informatycznych
- Wykształcenie średnie, preferowane kierunki: informatyka lub zarządzanie
- Minimum rok doświadczenia w obszarze IT
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Praktyczne zastosowanie narzędzia Active Directory, SCCM Remote Viewer
- Znajomość panelu administracyjnego MS Teams & Exchange (mile widziana)
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania incydentów związanych ze środowiskiem operacyjnym Windows 11
- Znajomość narzędzi Atlassian – Jira, Confluance
- Odpowiedzialność, otwartość i zespołowość w wykonywanej pracy
- Komunikatywność i umiejętność współpracy
- Dofinansowaniezajęć sportowych (KartaMultisport)
- Prywatna opiekamedyczna o szerokimzakresie
- Elastyczny czas pracyoraz możliwość pracyz domu
- Ubezpieczeniena życie
- Dofinansowanie dostudiów podyplomowychi kursów językowych
- Dofinansowaniekursów i treningówzawodowych
- Rozszerzony programszkoleń wewnętrznych
- Atrakcyjny systempremiowy
- Pracowniczy programemerytalny
Gowork