Deweloper Contact Center

Crédit Agricole

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Twoja rola
  • Projektowanie i rozwijanie aplikacji wspierających działania Contact Center.
  • Zarządzanie cyklem rozwojowym aplikacji, od planowania po wdrożenie i utrzymanie.
  • Przygotowywanie i implementacja testów jednostkowych przy użyciu Spock/JUnit.
  • Współtworzenie rozwiązań CI/CD, rozwijanie i utrzymywanie pluginów jenkinsowych.
Twój zespół:Jesteśmy kilkunastoosobowym, interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za infrastrukturę oraz oprogramowanie Contact Center. W obszar naszej odpowiedzialności wchodzą narzędzia odpowiadające za komunikację z klientem, m.in. telebot, chatbot, aplikacja do obsługi połączeń oraz systemy przetwarzania danych. Na co dzień współpracujemy z interesariuszami biznesowymi, analitykami, architektami i testerami w celu dostarczenia jak najlepszego doświadczenia klienta.Twoje doświadczenie i umiejętnościSzczególnie istotne są dla nas:
  • Znajomość przynajmniej części z w/w technologii
  • Chęć i zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy zespołowej
  • Doświadczenie z systemami CI/CD
  • Otwartość i komunikatywność
Stos technologiczny:Wymagania podstawowe:
  • Java/Spring Boot: Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji z użyciem Javy oraz frameworku Spring Boot.
  • REST API/SOAP: Umiejętność projektowania, implementacji, testowania i korzystania z API w technologiach REST oraz SOAP
  • Jenkins: Znajomość narzędzia Jenkins (lub podobnego) oraz doświadczenie w jego użyciu do zarządzania budowaniem aplikacji.
  • Kubernetes: Doświadczenie w budowaniu obrazów i deployowaniu aplikacji na platformy kontenerowe.
  • SQL: Doświadczenie w pisaniu zapytań SQL oraz tworzeniu/modyfikacji widoków.
Dodatkowo mile widziane:
  • C#: Umiejętność programowania w C#, doświadczenie z Windows Presentation Foundation oraz obsługą zdarzeń i delegatów.
  • Kafka: Doświadczenie z systemem przetwarzania strumieniowego Apache Kafka.
  • Ab Initio ETL: Wiedza na temat narzędzi ETL firmy Ab Initio.
  • Frontend: Doświadczenie w tworzeniu aplikacji front-endowych z użyciem któregoś z popularnych frameworków, np. Vue, Angular, React.
  • Spock/JUnit: Znajomość frameworków do testowania jednostkowego Spock lub JUnit.
  • BASH/Python: Umiejętność programowania w językach skryptowych typu Bash lub Python.
  • Jenkins Plugins: Umiejętność tworzenia i rozwijania wtyczek do Jenkinsa w Groovy.
  • Jenkins Server management: Doświadczenie w zarządzaniu serwerami Jenkins.
  • Genesys: Doświadczenie z systemami firmy Genesys (On Premise i/lub Cloud)
W zamian oferujemy:
  • umowę o współpracy,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
  • miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
  • umowę o współpracy,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
  • miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Crédit Agricole