Specjalista

Sluzba Cywilna

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw budowlanych
w Wydziale Administracji Oddziału GDDKiA w PoznaniuSpecjalistaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Przygotowuje dokumenty oraz określa koszty budowy, rozbudowy, remontów obiektów zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodków socjalnych.
  • Nadzoruje i rozlicza roboty budowlane związane z budową, rozbudową, remontami obiektów budowlanych zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodków socjalnych
  • Ocenia stan techniczny obiektów budowlanych zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodków socjalnych
  • Przygotowuje wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania dla zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dla zamówień poniżej progu przewidzianego dla ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw dotyczących Oddziału i Ośrodków socjalnych
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych zaplecza technicznego Oddziału i Ośrodków socjalnych
  • Prowadzi sprawy związane z zawieraniem i realizacją umów w zakresie dostaw mediów do Oddziału i Ośrodków socjalnych
  • Prowadzi obsługę administracyjną Oddziału i Ośrodków socjalnych
  • Dokonuje zakupów i rozlicza dokumenty finansowe z zakupów dla Oddziału i Ośrodków socjalnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu i administrowaniu budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi.
  • Wiedza w zakresie prowadzenia procesu budowlanego,
  • Znajomość przepisów: prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
  • Wiedza w zakresie zarządzania i administrowania budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych <br>w budownictwie, w zakresie sporządzania przedmiarów i kosztorysowania robót remontowo- budowlanych. <br>
  • wykształcenie: wyższe budowlane
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budownictwa ogólnego
  • Umiejętności w zakresie sporządzania kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót budowlanych,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenia potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych
  • Zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy itp potwierdzające spełnienie pozostałych wyżej wymienionych wymagań dodatkowych
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-05
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: "specjalista ds. budowlanych F-2 / ogłoszenie nr 136486 z 16.04.2024") lub pocztą elektroniczną na adresWarunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca biurowa
  • praca w terenie
  • krajowe wyjazdy słuzbowe
  • częste reprezentowanie urzedu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych)
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie)
  • praca wymaga przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach, w których zlokalizowany jest urząd oraz poza nimi
  • prraca wymaga przemieszczania się po terenie o zróżnicowanej nawierzchni: chodniki, trawniki, schody
  • praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystowowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronieW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościamiJeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej:

Gowork

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. IT (Bridgestone Poznań)

    Bridgestone

    • Poznań, wielkopolskie
    Bridgestone Poznań uhonorowany tytułem Firmy Dobrze Widzianej jest jedną z najnowocześniejszych fabryk koncernu na świecie. Zatrudnia niemal 2000 pracowników i produkuje ponad 500 …
    • 2 miesiące temu
  • M&lstrok;odszy specjalista ds&period; rekrutacji

    e-work HR Company

    • Poznań, wielkopolskie
    Aktualnie w związku z intensywnym rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy zaangażowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rekruta…
    • 2 miesiące temu
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Forge&Frost HR Consulting

    • Poznań, wielkopolskie
    • 5 500-6 500 PLN miesięcznie
    Dla naszego klienta - Animalab Sp. z o.o. - firmy specjalizującej się w dostarczaniu kompleksowego wyposażenia dla laboratoriów pracujących ze zwierzętami, oferującej również usług…
    • 2 miesiące temu