starszy inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Warszawa, mazowieckie
  • 6 348 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 4 godziny temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • koordynuje obieg dokumentów w Biurze, co polega na ich odpowiednim (zgodnym z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi) przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, rozdzielaniu, przedkładaniu do akceptacji,
  • prowadzi sekretariat Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom, co polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielenie odpowiedzi petentowi lub przekierowanie rozmowy do odpowiedniej osoby oraz dodatkowo organizuje oraz obsługuje spotkania kierownictwa Biura, obsługuje skrzynki e-mail Biura, prowadzi terminarz spotkań kierownictwa Biura, gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro,
  • redaguje korespondencje, opracowuje sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
  • koordynuje odpowiedni przepływ informacji między kierownictwem Biura i pracownikami oraz istotnych ze względu na funkcjonowanie Biura w strukturze Komendy,
  • prowadzi gospodarkę materiałami i usługami w celu zapewnienia właściwych warunków funkcjonowania Biura,
  • bierze udział w organizacji i obsłudze prostych i złożonych (od kilku do kilkuset osób) przedsięwzięć szkoleniowych lub egzaminacyjnych Biura, takich jak: szkolenia i narady, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców, szkolenia pracowników Biura. Przygotowania mają charakter organizacyjny - wybór miejsca organizacji przedsięwzięcia, zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, prowadzi przed i w trakcie przedsięwzięcia sekretariatu, organizuje noclegi, posiłki, opiekę nad gośćmi,
  • zapewnia zastępstwa w Sekretariacie Komendanta Głównego PSP i w Sekretariacie Zastępców Komendanta Głównego PSP w razie konieczności lub zaistniałych potrzeb zgodnie z obowiązującym grafikiem dyżurów.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
  • obsługa urządzeń biurowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • kompetencje miękkie: komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • studia podyplomowe związane z ochroną przeciwpożarową
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • kursy lub szkolenia związane z ochroną przeciwpożarową
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • praca na rzecz Państwowej Straży Pożarnej – służby o najwyższym zaufaniu społecznym w Polsce,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia sprawy,
  • możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
  • możliwość ubiegania się o dofinansowanie podnoszenia kwalifikacji pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobra lokalizacja i dojazd komunikacją miejską,
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracyKomenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.).Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik kwoty bazowej - 2,3 (6347,93 PLN brutto) + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać „BPZ – starszy inspektor”.Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od dnia zatrudnienia kandydata.OCHRONA SYGNALISTÓW W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z przepisami art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, decyzją Komendanta Głównego PSP nr 59 z dnia 18.09.2024 r., została wprowadzona wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Z ww. procedurą można zapoznać się za pośrednictwem strony internetowej KG PSP
lub w siedzibie Komendy.Planujemy następujące metody/techniki naboru:Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 722 3161 (Wydział Nadzoru Prewencyjnego, Biuro Przeciwdziałania Zagrożeniom KG PSP).Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-01

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów