specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Opole, opolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
Łączy nas pasja i misja - bezpieczeństwo na polskich drogach. Dołącz do nas i twórz przyszłość polskich dróg.Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z przygotowaniem studiów korytarzowych, studiów techniczno-ekonomiczno-środowiskowych oraz koncepcji programowych oraz studiów wykonalności.
  • Planuje potrzeby finansowe w zakresie prowadzonej dokumentacji, zarządza środkami finansowymi przeznaczonymi na prace projektowe.
  • Przygotowuje treści projektów umów, porozumień i propozycji korespondencji dotyczącej prac projektowych.
  • Merytorycznie dokonuje sprawdzenia i odbioru dokumentacji projektowej.
  • Przygotowuje we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Opiniuje i weryfikuje dokumentację projektową we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału oraz przedstawicielami Centrali.
  • Opiniuje - we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi - rozwiązania drogowe i komunikacyjne dotyczące dróg krajowych zawarte w dokumentacjach inwestorów zewnętrznych wobec GDDKiA (wykonywanych na zlecenie np. PKP, zarządców dróg: wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych).
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w techniczno-budowlanym obszarze drogownictwa
  • prawo jazdy kat. B
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • znajomość przepisów z zakresu: budowy dróg i obiektów inżynierskich, prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, specustawy drogowej i prawa ochrony środowiska
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu budownictwo drogowe, mostowe lub komunikacyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w projektowaniu
  • uprawnienia budowlane do projektowania lub wykonawstwa ( w zakresie branży drogowej)
  • znajomość języków obcych: angielski komunikatywny, niemiecki komunikatywny
  • umiejętność obsługi graficznych programów komputerowych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Przyjazna lokalizacja (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej).
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Trzynaste wynagrodzenie.
  • Możliwości rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin.
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach.
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym.
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU).
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport).
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego.
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
  • bariery architektoniczne- brak windy,
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • podczas pobytu w terenie występuje konieczność przebywania pod ruchem i w hałasie.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci.Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych” (por.: Załącznik do Zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w sprawie wprowadzenia Wewnętrznej procedury zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 września 2024 r.(Dz.Urz.GDDKiA z 2024 r., poz. 22).Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu.Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych".https://www.gov.pl/web/gddkia/procedura-zgloszen-wewnetrznychPlanujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja złożonych ofert pod względem formalnym
  • rozmowa kwalifikacyjna
  • w zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: sprawdzian wiedzy/umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, zadanie ze znajomości języka obcego, itp.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-01

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży (branża motoryzacyjna)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Opole, opolskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 13 dni temu
  • STARSZY REFERENT/MŁODSZY SPECJALISTA

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Opole, opolskie
    Numer oferty: StPr/25/1652 Obowiązki: zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej Dyrektora Oddziału i jego Zastępców, obsługa spotkań organizowanych w siedzibie Oddziału, pr…
    • Właśnie
  • starszy specjalista

    • Opole, opolskie
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy specjalista do spraw szkód i ocen s…
    • 19 godzin temu